افتتاح پروژه های بهداشتی خیرساز مناطق زلزله زده کرمانشاه؛ بزودی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون اجتماعی وزارت بهداشت از افتتاح و بهره برداری پروژه های خیر ساز مناطق زلزله زده کرمانشاه در آینده نزدیک اطلاع داد.

افتتاح پروژه های بهداشتی خیرساز مناطق زلزله زده کرمانشاه؛ بزودی

به گزارش خبرنگاران، دکتر سید محمدهادی ایازی در سفر یک روزه خود به کرمانشاه با حضور در نشست روسای دانشگاه های کلان منطقه آمایشی 3 گفت: در آینده نزدیک و با حضور وزیر بهداشت و خیرینی که 22 آذر ماه سال گذشته کلنگ پروژه های مناطق زلزله زده را به زمین زدند، پروژه های خیرساز افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت. وی اضافه کرد: بسیاری از پروژه های بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده آماده بهره برداری بوده و برخی دیگر نیز هم اکنون در حال ساخت هستند.

ایازی درخصوص تشریح اهداف سفر یک روزه خود به کرمانشاه گفت: در این سفر علاوه بر آنالیز مسائل منطقه 3 آمایشی کشور، به دنبال پیگیری موضوعات مربوط به زلزله کرمانشاه و آنالیز روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی خیرساز در مناطق زلزله زده با حضور دکتر قدیمی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت هستیم. بنابر اعلام وبدا، معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، در جلسه های ماهانه که با حضور روسای دانشگاه های کلان منطقه آمایشی 3 (قطب غرب کشور) با حضور روسای دانشگاه های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و دانشکده اسدآباد برگزار می گردد، به آنالیز مسائل و چالش های مختلف حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه راهکارهای نوآورانه در جهت کاهش هزینه ها و ارتقای خدمات درمان می پردازیم. لازم به ذکر است، دکتر ایازی به همراه دکتر قدیمی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده، رییس و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند و درخصوص وضعیت بیمارستان های مناطق زلزله زده و پروژه های خیرساز این مناطق و نیز حمایت و بازتوانی روانی ساکنان شهرستان های درگیر زلزله را به بحث و آنالیز پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 34

به "افتتاح پروژه های بهداشتی خیرساز مناطق زلزله زده کرمانشاه؛ بزودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه های بهداشتی خیرساز مناطق زلزله زده کرمانشاه؛ بزودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید