ایده بازار خوراک و نوشیدنی برگزار می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست مشترک سرمایه گذاران سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی با حضور دکتر حسین وطن پور مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید.

ایده بازار خوراک و نوشیدنی برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دکتر حسین وطن پور مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت در این نشست گفت: هدف از برگزاری ایده بازارها جهت دهی فعالیت های نوآورانه و فناورانه دانشگاه ها در راستای نیازهای کشور است.

وی اضافه نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از دانشگاه های پیشرو در حوزه برگزاری ایده بازارها است که باتوجه به برگزاری این رویدادهای پیروز اکنون دانشگاه صنعتی امیرکبیر الگوی دیگر دانشگاه های کشور در این حوزه بشمار می رود.

مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت تاکید نمود: هدف از برگزاری ایده بازارها برطرف سازی نیازهای سرمایه گذاران است. در ایده بازارها دانشجویان یاد می گیرند تا به صورت گروهی فعالیت نمایند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر قراردادی منعقد نموده اند که براساس این قرارداد دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اتاق های جراحی حضور می یابند تا از نزدیک با نیازهای این حوزه آشنا شوند و از این طریق بتوانند برای برطرف نیازها، ایده های نوآورانه ای طراحی و اجرا نمایند.

محمد نادری مدیرعامل مجموعه ایده بازار امیرکبیر نیز در راستای سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی گفت: در دانشگاه ها بسیاری از فناوری ها وجود دارد اما مکانیزیم مناسبی برای ورود این فناوری ها به صنعت طراحی نشده است که ایده بازارها این مکانیزیم را طراحی نموده اند. ایده بازارها بستری را فراهم می نمایند که صنایع نیز نیازهای خود را به دانشگاه ها ارائه نمایند.

مدیر ایده بازار امیرکبیر اضافه نمود: یکی از اهداف مهم ایده بازارها این است که فناوری و فراوری دانش، کاربردی و متناسب با نیازهای صنعت باشد.

نادری گفت: سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی به دنبال توسعه و تقویت صنعت خوراک و نوشیدنی در سطح ملی است.

به گزارش خبرنگاران، سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی 30 بهمن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5148

به "ایده بازار خوراک و نوشیدنی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده بازار خوراک و نوشیدنی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید