بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند، مدیریت قدم های بیشتری بردارد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: نتیجه بازی رفت که مقابل این تیم داشتیم ما را فریب نمی دهد. آن مسابقه تمام شد و می دانیم بازی سختی داریم.

بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند، مدیریت قدم های بیشتری بردارد

وی ادامه داد: گل گهر تیم خیلی خوبی است که سرمربی باتجربه ای هم دارد. آنها از لحاظ فنی هم بازی سازی از عقب زمین دارند و زمانی هم که تحت فشار قرار بگیرند بازی با هدف و در کانال ها را با سانترهای بلند انجام می دهند. در مجموع بازی سختی خواهیم داشت اما برنامه ریزی و طراحی خودمان را داریم. امیدوارم بتوانیم فردا با یک فوتبال رو به جلو و هجومی تاکتیک خودمان را به تیم حریف دیکته نموده و موقعیت خلق کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حساسیت بازی های به جامانده پرسپولیس تاکید نمود: تمام بازی های لیگ سخت است. در این 6 ملاقات، تیم هایی پیروز هستند که کوشش و اراده داشته باشند و در این سال ها دیدیم پرسپولیس به معنی واقعی کوشش و اراده را عملیاتی نموده است. بازیکنان تیم خیلی زحمتکش و پرکوشش کار می نمایند تا بتوانیم پیروز باشیم.

او درباره تاکتیک این تیم تاکید نمود: کوشش می کنیم فوتبال رو به جلو، با استفاده از تمام فضای زمین را با فوتبالی شناور به نمایش بگذاریم و بتوانیم نتیجه خوب بگیریم.

وی درباره تقابل با امیر قلعه نویی که سرمربیگری گل گهر سیرجان را بر عهده دارد توضیح داد: خیلی دوست ندارم درباره این موضوع حرف بزنم. هرچند برای پرسپولیس انجام وظیفه می کنیم اما خیلی در این مسائل نیستیم. همواره نشان داده ایم مقابل همه تیم ها آمار خوبی داریم. قلعه نویی مربی قابل احترامی است اما کار خودمان را می کنیم و به موارد و حاشیه ها توجهی نداریم. یحیی گل محمدی هرجایی به نام سرمربی بوده نشان داده آمارهای خیلی خوبی دارد.

مطهری درباره احتمال ماندن پرسپولیس تا انتها بازی ها در صدر جدول گفت: ماندن در صدر فوق العاده سخت است. باید مثل راننده ای که همواره حواسش رو به جلو است دقت کرد. یک راننده هم گاهی به آیینه های پشت و کناری نگاه می نماید اما ما در 6 بازی آینده باید رو به جلو نگاه کنیم.

مطهری اضافه نمود: بازیکنان نهایت کوشش خود را خواهند داشتد تا در صدر بمانیم و قهرمان شویم. نگاه اصلی ما نگاهی رو به جلو برای هر بازی است.

وی در مورد آخرین شرایط تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شرح داد: باشگاه کارها را دنبال می نماید. ما هم نظرات خودمان را گفته ایم. باشگاه هم کتبی و شفاهی با بازیکنان صحبت نموده و فقط آنها می توانند در این باره اظهار نظر نمایند. البته نباید روی تمرکز ما تاثیر بگذارد و ما هم تمام فکر خود را به بازی های آینده داده ایم.

مطهری درباره شرایط مصدومان پرسپولیس گفت: سه بازیکن مصدوم داریم.

او ادامه داد: می خواهم درباره سه نکته صحبت کنم. اول اینکه بازیکنان ما در تیم ملی نقش کلیدی داشتند و آسیب دیدند اما ما پرسپولیسی ها همواره اولویت مان تیم ملی و نام ایران است. نکته دوم اشاره به ضرب المثلی است که می گوید کلیدها را همواره روی یک جاکلیدی آویزان نمی نمایند؛ پس بازیکنان کلیدی دیگری هم برای جایگزینی این ها داریم. همواره کار خود را تیمی جلو برده ایم. نکته سوم این است که هیچگاه دنبال عذر، بهانه و فرار رو به جلو نباشیم. یک چیز شما را به پیروزیت می رساند و آن هم این است که همواره قوی تر از بهانه هایت باشی.

مطهری راجع به مسائل اقتصادی هم حرف زد و گفت: بازیکنان ما فوق العاده حُجب و حیا دارند. همواره سعی نموده اند با کارشان توانمندی خود را نشان دهند. از باشگاه، سمیعی و صدری به نام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره توقع دارم. می دانیم کوشش می نمایند اما دوست داریم بیشتر قدم بردارند. تیمی که فوتبال فوق العاده خوبی بازی می نماید و سال ها قهرمان است حقش بیشتر از این ها است. بازیکنان تیم اهل غرولند نیستند. امیدواریم این تعهد دو طرفه باشد تا جلو برویم. می دانم مدیران باشگاه نهایت سعی و کوشش خود را می نمایند اما حق تیم بیشتر از اینهاست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18631

به "بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند، مدیریت قدم های بیشتری بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند، مدیریت قدم های بیشتری بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید