بانکها در تسهیل امور تولیدنمایندگان همکاری نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران،منوچهر حبیبی روز شنبه درستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری که در استانداری قزوین برگزار گردید اظهارداشت:رویکرد دولت حمایت از فراوری و اشتغال است و همه دستگاهها موظفند در اجرای این برنامه همکاری لازم را داشته باشند.

بانکها در تسهیل امور تولیدنمایندگان همکاری نمایند

وی اضافه نمود: در شرایطی که فراورینماینده با سختی فراوان و تحمل مسائل چرخ اقتصاد را می چرخانند نباید به بهانه بدهی به دستگاههای اجرایی مانند خدمات آب، برق و گاز و تلفن روند فراوری متوقف گردد.

وی اظهارداشت: اخلال در روند فراوری از جانب هر دستگاهی خلاف سیاست های نظام است و با مدیران متخلف در این زمینه برخورد قانونی می گردد.

معاون مالی استانداری قزوین یادآورشد: فراورینماینده و مشتری حق دارد از حساب بانکی خود آگاه گردد مطلع باشد اما بسیاری از فراوری نمایندگان و صاحبان صنایع از این حق خود محروم شده اند که منطقی نیست.

حبیبی در مورد پرداخت تسهیلات به فراورینماینده ها نیز گفت: از مدیران بانکها انتظار داریم در پرداخت تسهیلات سرعت بخشند تا کارها روان گردد.

وی اضافه نمود: پرداخت های مصوب شده در ستاد تسهیل با نظر کارشناسی است اما متاسفانه بعضی بانک ها با سیاست های کلان دولت همسو نیستند و در راستا دیگری حرکت می نمایند که موجب نارضایتی می گردد.

حبیبی بیان نمود: اقتصاد ما بانک محور است و سود فراوری هم از در یک روند تعریف شده مجددا به سمت بانک ها سرازیر می گردد و فراوری نماینده بخه سود مناسب نمی رسد و در شرایطی که باید در کنار فراوری باشیم گاهی مانع کار می شویم و مسائل فراورینمایندگان را بیشتر می کنیم.

وی اظهارداشت: همه باید با یاری کنیم تا با رونق فراوری به حفظ اشتغال موجود یاری گردد و بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 361

به "بانکها در تسهیل امور تولیدنمایندگان همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانکها در تسهیل امور تولیدنمایندگان همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید