برترین گوشی هوشمند با دوربین حرارتی در دنیا!

به گزارش دَبی بلاگ، AGM یک شرکت فراوری نماینده تلفن همراه است که متخصص فراوری گوشی های سرسخت و مقاوم است. گوشی های این شرکت برای حرفه ای هایی که در شرایط سخت تر کار می نمایند، کوهنوردان و هواداران ورزش های سنگین مناسب است.

برترین گوشی هوشمند با دوربین حرارتی در دنیا!

به گزارش خبرنگاران، این شرکت اخیرا یک گوشی هوشمند به نام AGM Glory را به بازار عرضه نموده است؛ گوشی هوشمندی با بزرگترین بلندگوی جهان که می تواند در سرمای شدید27- درجه سانتی گراد (16.6- درجه فارنهایت) به مدت یک روز کامل دوام بیاورد. همچین مدل Pro این گوشی نیز دارای برترین دوربین حرارتی را در بین گوشی های هوشمند است

دوربین به کار رفته در این گوشی هوشمند می تواند ویدئوهایی با وضوح 256 در 192 در 25 فریم بر ثانیه را ارائه دهد. این دوربین ابزاری ارزشمند برای متخصصانی است که با سیستم های برق، لوله های آب، ماشین ها، خنک نماینده ها و سایر زمینه های تخصصی سروکار دارند و مجبور به تحمل حرارت و دمای بالا هستند.

AGM Glory G1S به جای به کار بردن چندین قطعه تجهیزات پیچیده و گران قیمت، راه چاره ساده تری را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند همه امکاناتی را که یک گوشی هوشمند امروزی فراهم می نماید، به علاوه ویژگی های اضافی که آن را به عنوان یک بسته حرفه ای کامل می نماید، یعنی تصویربرداری حرارتی و دوربین مادون قرمز را در اختیار ما قرار می دهد. این گوشی بعلاوه اتصال 5G را نیز ارائه می دهد تا کاربران بتوانند هر اطلاعاتی را که احتیاج دارند به سرعت انتقال دهند.

فناوری 5G این گوشی در ایالات متحده، از شبکه T-Mobile به وسیله N41 پشتیبانی می نماید. این شبکه به طور پیوسته در حال افزایش تعداد آنتن های باند میانه به منظور ایجاد تعادل بین برد و سرعت است. در ادامه به آنالیز سایر ویژگی های این گوشی هوشمند می پردازیم:

رتبه بندی IP68، IP69K و MIL-STD-810H برای مقابله با گرد و غبار، آب و ضربه

دوربین حرارتی

دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی مادون قرمز

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی

باتری 5500 میلی آمپری

نشانگر لیزری نصب شده در بالا

اسپیکر 2 وات

گوشی Glory G1S سبک تر از مدل قدیمی Glory Pro است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 480 کوالکام با فرکانس 2.0 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه یک اسلات کارت SD تا 512 گیگابایت است. بعلاوه دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل +FHD می باشد. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند می تواند مدت زیادی دوام بیاورد و کاربران می توانند هر زمان که می خواهند از دوربین حرارتی آن بدون نگرانی از باتری استفاده نمایند.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25735

به "برترین گوشی هوشمند با دوربین حرارتی در دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی هوشمند با دوربین حرارتی در دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید