بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟

به گزارش دَبی بلاگ، استاندار سمنان با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه سه ساعته ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم در استانداری سمنان گفت: صاحبان بعضی واحدهای تولیدی، طرح بعضی مسائل در مناطق روستایی، دریافت تسهیلات و درخواست گره گشایی در مورد انعطاف نداشتن بعضی مقررات و قوانین مهمترین مطالبات مردم در مراجعات امروز در استانداری سمنان بود.

بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علیرضا آشناگر در حاشیه ملاقات مردمی استاندار و مدیران اجرایی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه با حضور همه معاونین استاندار، مدیران استادی و بیش از 15 نفر از مدیران کل استان به مدت سه ساعت در استانداری سمنان برگزار گردید.

وی از ایجاد بستری برای شنیدن حرف مردم به عنوان یکی از مهمترین اهداف برپایی ملاقات مردمی مسوولان استان نام برد و ادامه داد: با توجه به حضور هر سه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، مالی و امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که مراجعان بیشتری داشتند در این جلسه امکان حل مسائل بعضی از مردم فراهم شد.

استاندار سمنان با اذعان به اینکه در این گونه جلسات امکان حل مسائل مردمی که امکان دسترسی کمتری به مدیران استان دارند فراهم می گردد گفت: به همه مدیران اجرایی استان ابلاغ شده که ملاقات مردمی را به صورت هفتگی برگزار نمایند و در استانداری نیز روزهای سه شنبه هر هفته در جلساتی این امکان فراهم شده که مردم با حضور و ملاقات چهره به چهره مسائل خود را مطرح نمایند.

وی با بیان اینکه امروز درخواست بیش از 45 مراجعه نماینده مورد آنالیز نهاده شد توضیح داد: دستورات لازم در مورد برطرف مشکل مراجعه نمایندگان صادر شده و امید است که این روند در آینده نیز به طور منظم انجام و پیگیری گردد.

آشناگر بر ضرورت ارتباط صمیمانه تر مسوولان و مدیران دستگاه ها با اقشار مختلف مردم تاکید و اظهار کرد: ایجاد ارتباط چهره به چهره با مردم می تواند به حل بخش بیشتری از مسائل مردم و هم استانی ها یاری کند و در همین ارتباط از مدیران استان خواسته شده که توجه جدی تری به ملاقات مردمی داشته باشند.

سرسریان از اهالی کلاته رودبار یکی از مراجعان ملاقات مردمی امروز با استاندار سمنان بود که در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تقدیر از برگزاری این نشست گفت: برگزاری این جلسات می تواند به حل مسائل مردم یاری بیشتری کند.

وی در ارتباط با مشکل خود به خبرنگار خبرنگاران گفت: درخواست من از استاندار یاری به اشتغال زایی برای فرزندم بوده است.

یکی از زنان مراجعه نماینده نیز با تقدیر از برپایی این ملاقات مردمی از اخذ تسهیلات ارزان قیمت و یاری به اشتغال فرزندش به عنوان درخواست خود از استاندار سمنان نام برد و گفت: استاندار دستورات لازم را صادر کردند که امیدوارم اجرایی گردد.

این شهروند سمنانی با بیان اینکه دسترسی به مدیران در بعضی دستگاه ها به سهولت انجام نمی گردد از مسوولان ارشد استان خواست با تسهیل در ارتباط با مردم زمینه حل مسائل مردم را بیش از پیش فراهم نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 749

به "بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین درخواست مراجعات مردمی از استاندار سمنان چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید