تخصیص کارانه پرستاران بخش کرونا از سوی بیمه سلامت

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل بیمه سلامت تهران گفت: از خزانه محل هدفمندی یارانه ها مبلغ یک هزار و 147 میلیارد ریال به پرستاران بخش کرونا تخصیص داده شد.

تخصیص کارانه پرستاران بخش کرونا از سوی بیمه سلامت

سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ، در خصوص معوقات کارانه پرستاران بیان نمود: کارانه پرستاران توسط سازمان بیمه سلامت به پرستاران بخش کرونا اختصاص می یابد.

او ادامه داد: بر اساس بخشنامه شماره 180965 در تاریخ 16 /04 /99 از سوی معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از محل ردیف (30) هزینه ها و البته هدفمندی یارانه ها که در بند (الف) و تبصره 14 قانون بودجه سال 1399، پرداخت کارانه پرستاران به این سازمان تعلق گرفته است.

  • برگه های دفترچه های بیمه صددرصد وارداتی هستند
  • آگاهی از اعتبارات بیمه ای از طریق ارسال پیامک به سرپرست خانوار

مدیر کل بیمه سلامت تهران بیان نمود: یک هزار و 147 میلیارد ریال هزینه پرداخت کارانه پرستاران استان است که به دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، تهران، ایران، علوم بهزیستی و توانبخشی و مراکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی قلب تهران، مسیح دانشوری و قلب شهید رجایی اعطا شده است.

حسینی گفت: این مبلغ از خزانه محل هدفمندی یارانه ها به سپیدپوشان زحمت کش واگذار شد و صرفا این مبلغ به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران پرتلاش در مقابله ویروس کرونا بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10682

به "تخصیص کارانه پرستاران بخش کرونا از سوی بیمه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص کارانه پرستاران بخش کرونا از سوی بیمه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید