تشکیل کارگروه های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز های آینده

به گزارش دَبی بلاگ، اکبر رضایی از تشکیل کارگروه های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز های آینده اطلاع داد و گفت: با آسیب شناسی، نقاط ضعف در حج بعدی برطرف خواهد شد.

تشکیل کارگروه های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز های آینده

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حج سال جاری در کمال عزت، آرامش، امنیت و سلامت برگزار گردید، گفت: بحمدالله با همکاری و هماهنگی همه دست اندرکاران حج و راهنمایی های رئیس سازمان حج و زیارت و حمایت های بی دریغ دولت و دستگاه های همکار، شاهد حجی روان و بی حاشیه بودیم.

وی اعلام کرد: با وجود تاخیر در اعلام دیرهنگام حج تمتع سال جاری و بعلاوه با توجه به صدور دیرهنگام ویزا عوامل و سایر مسائل، با عنایت الهی و ائمه معصومین و کوشش های شبانه روزی همه دست اندرکاران، تمامی برنامه ریزی ها به ثمر نشست و حج تمتع 1401 به اذعان همگان یکی از پیروز ترین عملیات ها بوده است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت توضیح داد: اطلاع رسانی به موقع در استان ها برای ثبت نام و تکمیل مدارک و وجوه واریزی، هماهنگی برای جداول پروازی، اجاره هتل ها در مکه و مدینه، اقلام تدارکاتی و تهیه آن، ثبت نام در سامانه و کوشش فناوری اطلاعات، حوزه ویزا، بخش اقتصادی، حوزه پشتیبانی، آماده سازی کارگزاران و پیشگیری از حوادث از جمله بخش هایی بود که در کنار سایر فعالیت ها به خوبی انجام وظیفه کردند.

وی اضافه نمود: تمامی دست اندرکاران همه کوشش خود را انجام دادند تا شاهد حجی در خور شأن جمهوری اسلامی ایران باشیم و علیرغم همه محدودیت ها و مسائل، شاهد حجی روان و عزتمندانه بودیم.

وی با بیان اینکه علیرغم پیروزیت های کسب شده در حج تمتع 1401 باید نقاط ضعف نیز احصا شود، گفت: بزودی و در روز های آینده کارگروه های آسیب شناسی تشکیل می شود و بخش های مختلف عملیات اجرایی حج تمتع را آنالیز خواهیم کرد تا نقاط ضعف برطرف شود و در سنوات بعدی نیز شاهد ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی باشیم.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در انتها از حمایت های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26512

به "تشکیل کارگروه های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید