تصویب کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک به ایران

به گزارش دَبی بلاگ، وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک به ایران برای خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی از سوی این صندوق تصویب شد.

تصویب کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک به ایران

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، بنا بر اعلام کمیته مذکور، صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) این کمک 500 هزار دلاری را در اختیار سازمان بهداشت جهانی قرار داده است تا خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی مورد نیازجهت مقابله با ویروس کرونا در ایران عملیاتی شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به گستردگی و شدت شیوع کرونا در سطح جهان وزارت اقتصاد برای دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از بانک های توسعه ای تلاش نموده است و این کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) در پی اعلام آمادگی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برای دریافت کمک های بانک های توسعه ای انجام شد.

گفتنی است موضوع دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID)، بانک جهانی (WB)، بانک توسعه اسلامی(IDB) و بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا(AIIB) از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از چهارده اسفند ماه 1398در دست پیگری است.

این گزارش می افزاید: این کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) در راستای حمایت از تلاش های ملی برای مقابله با ویروس کرونا انجام گرفته است و صندوق مذکور در مواجهه با سیل سال 1398 نیز کمک فوری مشابهی به کشورمان اعطا کرد.

انتهای پیام/4129/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7253

به "تصویب کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید