فراوری و فرآوری زیره در روستاهای خواف توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش دَبی بلاگ، 40 نفر از دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه 2 استاد این دانشکده برای درس کارآفرینی و نوآوری با حضور در روستاهای خواف اقدام به کشت و فرآوری زیره نموده اند.

فراوری و فرآوری زیره در روستاهای خواف توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حدود بیست هکتار از زمین های روستاهای خواف توسط دانشجویان، داود فدایی وکاوه سیروس با هزینه هر هکتار یک میلیون برای کاشت، داشت و برداشت سرمایه گذاری شد که از این محصولات 4 نوع فرآوری صورت می گیرد که فرآوری از این محصولات ارزش افزوده ای بیش از 20 برابر در بازار ایجاد خواهد نمود.

دانشجویان این دانشگاه حدود 20 هکتار از زمین های روستاهای خواف را به زیر کشت زیره بردند که محصولات آنها به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

هدف از اعزام این گروه از دانشجویان به روستاهای خواف ایجاد اقتصاد هوشمند دانشی، ایجاد استقلال پایدار در راستای توسعه پایدار روستایی کشور ، آنالیز پتانسیل های هر روستا و یافتن فرصت های اشتغال و کارآفرینی هر روستا، تدوین مدل کسب و کار در روستاها و تامین سرمایه برای راه اندازی اشتغال به وسیله مشارکت جمعی است.

لازم به ذکر است: مدیریت و هماهنگی این سفر توسط سازمان مردم نهاد نت حامی اجرا شده است که این سازمان مردم نهاد نیز توسط اساتید دانشگاهی تشکیل شده است.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9500

به "فراوری و فرآوری زیره در روستاهای خواف توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری و فرآوری زیره در روستاهای خواف توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید