جشنواره آموزش دانشگاه تهران 19 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، نهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران 19 اردیبهشت ماه 1401 برگزار و طی آن اعضای هیأت علمی برگزیده این دانشگاه معرفی می شوند.

جشنواره آموزش دانشگاه تهران 19 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نهمین دوره جشنواره آموزش دانشگاه تهران برای سه گروه اعضای هیأت علمی پیشکسوت یا بازنشسته، اعضای هیأت علمی برگزیدۀ شاغل در واحد ها و کارشناسان آموزشی واحد های مختلف دانشگاه نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار می گردد که طی آن، اعضای هیأت علمی و کارشناسان برگزیده انتخاب خواهند شد.

برای این جشنواره شش کمیسیون تخصصی مشورتی در دانشگاه تهران اعم از کمیسیون های علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری، معماری و هنر، فنی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی فعال هستند که از بین اعضای هیأت علمی بازنشسته هر گروه یک نفر و از بین کارشناسان آموزشی هر گروه نیز یک نفر به عنوان برگزیده معرفی می گردد.

درحقیقت برای انتخاب برگزیده از میان اعضای هیأت علمی شاغل در دانشگاه تهران، اینگونه عمل می گردد که یک عضو هیأت علمی برگزیده از دانشکده هایی که تا 50 عضو هیأت علمی دارند، 2 عضو هیأت علمی برگزیده از دانشکده هایی که بین 50 تا 75 عضو هیأت علمی در آن ها شاغل است و 3 عضو هیأت علمی برگزیده از دانشکده هایی که بین 75 تا 120 عضو هیأت علمی دارند، معرفی و تقدیر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25331

به "جشنواره آموزش دانشگاه تهران 19 اردیبهشت ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره آموزش دانشگاه تهران 19 اردیبهشت ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید