حرکت زیبای دانش آموزان برای دوست ازدست رفته شان

به گزارش دَبی بلاگ، هرچند لارا هیلیرِ هیچ گاه فرصت فارغ التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی را پیدا نکرد اما همکلاسی هایش به سبک سالنامه مدرسه تجلیلی تأثیرگذار از او به عمل آوردند.

حرکت زیبای دانش آموزان برای دوست ازدست رفته شان

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه خبرنگاران ، عده ای از دانش آموزان کانادایی برای یکی از دانش آموزان سال آخر دبیرستان که پیش از فارغ التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی از جهان رفت، یادبود محبت آمیزی برجای گذاشتند.

لارا هیلیرِ 18 ساله اهل برلینگتونِ کانادا بود. او که سال ها با بیماری سرطان خون مبارزه کرد و در لیست انتظار کاشت سلول های بنیادی به سر می برد، نهایتاً بیستم ژانویه از جهان رفت. هرچند او هیچ گاه فرصت فارغ التحصیلی و دریافت سالنامه تحصیلی را پیدا نکرد اما همکلاسی هایش به سبک سالنامه مدرسه تجلیلی تأثیرگذار از او به عمل آوردند.

تصویری که یکی از همکلاسی های لارا از تابوت او در Imgur به اشتراک گذاشته است، دست نوشته های همکلاسی های لارا را نشان می دهد که با تقلید از سالنامه تحصیلی نوشته شده اند.

ناگفته نماند سالنامه تحصیلی کتابی است که مدارس سالانه منتشر می نمایند و شامل اطلاعات، آمار و ... مربوط به سال گذشته می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20073

به "حرکت زیبای دانش آموزان برای دوست ازدست رفته شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت زیبای دانش آموزان برای دوست ازدست رفته شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید