حضور مجازی اراضی عباس آباد در جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت نوسازی اراضی عباس آباد به صورت مجازی در جلسه عمومی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری حضور پیدا می نماید.

حضور مجازی اراضی عباس آباد در جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری

چهل و دومین جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور اعصای وابسته به دو صورت مجازی و حضوری، در مادرید اسپانیا شروع شده است.

اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد ضمن اشاره به برگزاری این رویداد در تاریخ پنج و 6 نوامبر و در شهر مادرید، از حضور مجازی منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری اطلاع داد. این رویداد سالانه، در مورد برقراری ارتباط و هماهنگی بین UNWTO و بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است.

برگزاری جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری که مهم ترین رویداد صنعت گردشگری در سال 2020 تلقی می گردد، در شرایطی به وقوع می پیوندد که این صنعت با چالش های فراوانی روبرو است. از همین رو، موضوع این اجلاس درباره بازیابی گردشگری، اعتمادسازی مجدد و مشارکت های تقویت کننده است. هدف این رویداد که محل گفتگو نهادهای مختلف، از جمله شرگت اراضی عباس آباد است، گفت وگو و اشتراک گذاری ابتکارات بخش های خصوصی در راستای مقابله و حل بحران ناشی از پاندمی و تشویق برای راه اندازی مجدد صنعت گردشگری است.

منبع: کجارو / unwto.org
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23175

به "حضور مجازی اراضی عباس آباد در جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مجازی اراضی عباس آباد در جلسه عمومی سازمان جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید