خرید برترین فرش آشپزخانه

به گزارش دَبی بلاگ، در دکوراسیون خانه و در مجموع سبک زندگی ایرانی، فرش نقش مهمی را ایفا می نماید؛ طوری که فرش به عضو جدانشدنی از آشپزخانه ایرانی تبدیل شده است.

خرید برترین فرش آشپزخانه

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام قالی کاشان، فرش در فرهنگ ایرانی به دکوراسیون روح می بخشد و باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه می گردد. علاوه بر آن، گاهی ممکن است کف پوش آشپزخانه به علت برخورد جسمی آسیب دیده یا کدر شده باشد که فرش می تواند پوشش خوبی باشد و زیبایی را به فضای آشپزخانه برگرداند. فرش آشپزخانه باید از نظر سبک، با دکوراسیون این بخش تطابق داشته باشد. برای مثال اگر دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است، بهتر است از فرش های مدرن بهره ببرید که رنگ های خنثی مثل طوسی دارند. در ادامه همه خصوصیاتی که یک فرش آشپزخانه خوب باید داشته باشد را آنالیز می کنیم.

سایز فرش آشپزخانه

مقدار مناسب فرش در جلوه و همین طور زیبایی فضای آشپزخانه تاثیر به سزایی دارد. به همین علت است که در بعضی موارد وقتی با خانه ای رو به رو می شویم که با وجود رنگ و نقش و نگار زیبا، زیبایی چندانی ندارد. چرا که میان ابعاد فرش و فضای آشپزخانه، تناسب رعایت نشده است.

سایز فرش آشپزخانه بایستی با توجه به ابعاد آشپزخانه و نحوه قرار گیری کابینت ها معین گردد و اینکه کابینت ها به چه شکل قرار گرفته اند. بعلاوه نکته بعدی این است که فضای به جای مانده آشپزخانه شما به صورت طولی است یا عرضی. اما نکته قابل توجه که بهتر است رعایت گردد این است که فرش از کابینت هایی که سینک و گاز روی آن نصب شده اند فاصله داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که اگر میز ناهارخوری شما در آشپزخانه واقع شده است بهتر است فرش آشپزخانه به مقدار ای باشد که زیر میز و جایگاه ها را بپوشاند و از پیرامون هم فضا به مقدار بیرون آمدن جایگاه ها از کناره میز باقی بماند.

انواع فرش آشپزخانه

فرش های آشپزخانه همواره مربع یا مستطیل نیستند. گاهی اشکال مختلف دیگری، مثل گرد و بیضی و یا اشکال میوه ای و طرح های دیگر با سایزهای سفارشی بافته می شوند. معمولا فرش های گرد در آشپزخانه هایی با فضای بزرگ تر و فرش های مربع و مستطیل شکل در آشپزخانه های کوچک تر استفاده می شوند و نمای آن را زیباتر می نمایند. فرش آشپزخانه در شانه و تراکم های مختلفی مثل فرش 700 شانه یا 320 شانه با طرح های مختلف سه بعدی و فانتزی فراوری می گردد.

قیمت فرش آشپزخانه

هنگام خرید فرش آشپزخانه باید به قیمت آن نیز توجه زیادی داشته باشید، چرا که آشپزخانه محیطی مرطوب است و معمولا در زمان کوتاه تری به نسبت مکان های دیگر کثیف می گردد. لذا احتیاج به تعویض در بازه زمانی کوتاه تری دارد بنابراین، فرش آشپزخانه ارزان قیمت خرید منطقی تری خواهد بود. قیمت فرش ماشینی هم به تازگی افزایش زیادی داشته است. همین هم باعث شده قیمت فرش برای خریداران فرش مخصوص آشپزخانه اهمیت زیادی داشته باشد.

قالیچه آشپزخانه فانتزی نو کاشان طرح میوه

پیشگامان فراوری فرش

کاشان، از اولین فراوری نمایندگان فرش است که اولین بار در دهه پنجاه شمسی دست به فراوری زد و افراد مختلفی را به فکر فراوری فرش انداخت. فرش کاشان در رنگ ها و طرح های مختلف بافته می گردد به همین علت می تواند جوابگوی تمامی سلیقه ها باشد. فرش کاشان نامی شناخته شده برای همه خریداران فرش ماشینی و دستباف محسوب می گردد. در خصوص فرش مخصوص آشپزخانه نیز کارخانه های معروف فرش کاشان مثل فرش محتشم با فراوری انواع فرش کلاریس آشپزخانه یا گلیم فرش های آشپزخانه نظر خریداران را جلب نموده اند.

رنگ و طرح

رنگ و طرح فرش آشپزخانه می تواند فضا را دلپذیرتر کند و غذا خوردن و آشپزی را برایتان لذت بخش کند.

رنگ، یکی از مهم ترین ارکان در انتخاب فرش است. رنگ های گرم مثل قرمز و قهوه ای باعث افزایش اشتها می شوند و رنگ های خنثی مانند طوسی و خاکستری که با هر دکوراسیونی ست می شوند برای بیشتر آشپزخانه ها مناسب هستند و معمولا انتخاب بسیاری از افراد است. در گلیم فرش آشپزخانه رنگ های گرم و طرح های سنتی بیشتر دیده می گردد. اما در فرش های مدرن و فانتزی آشپزخانه بیشتر از رنگ های خنثی مثل طوسی یا نقره ای استفاده شده است.

شست و شوی آسان

در خصوص قابل شستشو بودن فرش دو نکته از اهمیت بیشتری برخوردار است. اول اینکه بهتر است فرش چرک تاب باشد تا احتیاج به شستشو نداشته باشد. از این نظر فرش آشپزخانه ترکیه ای و لایت با رنگ های روشن گزینه مناسبی نخواهد بود. نکته دوم این است که فرش باید سبک باشد و جنس آن به گونه ای باشد که با شستشو الیاف آن از بین نرود و لک ها و کثیفی ها به راحتی از روی آن پاک شوند. هم چنین بهتر است ضخامت زیادی هم نداشته باشد تا راحت تر تمیز گردد.

جلوگیری از سرخوردن فرش در آشپزخانه

بعد از اینکه فرش دلخواه خود را انتخاب و خریداری کردید، باید چند نکته را رعایت کنید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید. یکی از مهم ترین اتفاق هایی که ممکن است در آشپزخانه به وجود بیاید، سر خوردن فرش است؛ لذا برای جلوگیری از این اتفاق باید از ترمزگیر بهره ببرید. این موضوع برای آشپزخانه هایی که کف آن ها از سرامیک است و ذاتا لیز می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرش آشپزخانه طوسی رنگ ارزان قیمت قالی کاشان

خرید فرش آشپزخانه کاشان مستقیم از کارخانه

در مطلبی که از پیش گذراندیم، سعی کردیم نکات قابل توجه در ارتباط با فرش آشپزخانه را بطور مختصر و مفید برای شما بیان کنیم تا هنگام خرید فرش انتخابی داشته باشید که از نظر اقتصادی ارزان باشد و بعلاوه فضای آشپزخانه شما را زیباتر کند. برای خرید فرش آشپزخانه هم پیشنهاد می کنیم سایت قالی کاشان (/https://ghaliekashan.com) را انتخاب کنید. در سایت قالی کاشان انواع فرش آشپزخانه نو و مناسب فرش جهیزیه عروس با قیمت مناسب تر از دیجی کالا و کیفیت تضمین شده به صورت مستقیم از کارخانه عرضه شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22078

به "خرید برترین فرش آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید برترین فرش آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید