دربی استقلال - پرسپولیس در لیگ بسکتبال

به گزارش دَبی بلاگ، رییس فدراسیون بسکتبال از رایزنی با باشگاههای استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اطلاع داد.

دربی استقلال - پرسپولیس در لیگ بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اینکه هنوز تکلیف نحوه برگزاری و تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال برای فصل جدید معین نشده، رییس فدراسیون بسکتبال از رایزنی خود با باشگاههایی همچون استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان برای تیمداری در لیگ های برتر زنان و مردان خبر داده است.

رامین طباطبایی ضمن اعلام این موضوع گفت: بیشتر تیم ها موافق برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز هستند. با این حال هنوز تصمیم نگرفتیم، اما در هر صورت راهکارهای مختلفی درنظر گرفتیم که حتی اگر کرونا مسابقات را متوقف کرد، بتوانیم لیگ را به سرانجام برسانیم.

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد انصراف تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی به عنوان تیم های قدیمی لیگ برتر عنوان نمود: این دو باشگاه هنوز انصراف رسمی خود را به ما اعلام نکردند و محتمل است که در لیگ بعدی هم حاضر باشند.

به گزارش ایلنا، در صورت موافقت سرخابی های پایتخت با تیمداری در بسکتبال، در اتفاقی جالب در فصل جدید شاهد دربی پایتخت در لیگ بسکتبال خواهیم بود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10809

به "دربی استقلال - پرسپولیس در لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی استقلال - پرسپولیس در لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید