در ملاقات معاونین وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛ تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای

به گزارش دَبی بلاگ، در نشست مشترک حاتم شاکرمی،معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر در لرستان و حجت میرزائی، معاون امور مالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با سید موسی خادمی، استاندار لرستان بر تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای صندوق های وابسته به این وزارتخانه در استان تاکید شد.

در ملاقات معاونین وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛ تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در این نشست که در محل وزارتخانه برگزار گردید بهره برداری از طرح های کارخانه شیر خشک، طرح توسعه ای شرکت اکسیر بروجرد و فاز اول دامداری 6 هزار راسی نورآباد تا انتها امسال تصویب شد.

همچنین مقرر شد آغاز عملیات مرکز داروپخش الشتر و مجتمع گردشگری حوضیان، ظرف یک ماه عملیاتی گردد.

در ادامه این نشست نیز تامین سرمایه در گردش 35 واحد دامداری و سرمایه ثابت 16 واحد دامداری شهرستان چگنی توسط صندوق کارآفرینی مورد موافقت نهایی نهاده شد .

تعهد صندوق بیمه اجتماعی،کشاورزان،روستاییان و عشایرمبنی بر بیمه رایگان تمامی فعالان روستایی در صنایع دستی، گلیم بافی و قالی بافی شهرستان های چگنی ، نورآباد و الشتر و رومشگان به مدت یک ماه از دیگر مصوبات این نشست بود.

به دنبال دستور محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آنالیز ظرفیت های اشتغال،توسعه ای و سرمایه گذاری استان لرستان، هیاتی متشکل از معاونین و مدیران عامل بانک ها و صندوق های تابعه وزارتخانه به ریاست شاکرمی، به این استان سفر کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های مرتبط با حوزه های معیشتی،رفاهی،بیکاری،بیمه،اشتغال پایدار روستائی نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13296

به "در ملاقات معاونین وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛ تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ملاقات معاونین وزارت کار با استاندار لرستان تاکید شد؛ تسریع در ساخت پروژه های ایجادی و بهره برداری از طرح های توسعه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید