زمان اعلام نتایج آزمون داوطلبان شبهه دار کنکور ، آخرین فرصت برای جامانده های آزمون دکتری 1401

به گزارش دَبی بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون داوطلبان شبهه دار کنکور ، آخرین فرصت برای جامانده های آزمون دکتری 1401

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نتایج آزمون EPT دی ماه 1400 دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون EPT دی ماه 1400 دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه به نشانی English.iau.ac.ir/ept اعلام شد.

پاسخ وزارت علوم به ابهامات بخشنامه همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی

مرکز هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم به ابهامات بخشنامه همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه با حقوق اعضای هیئت علمی غیر بالینی وزارت بهداشت پاسخ داد.

هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد

بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، دانشجویان تا 15 دی ماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت http://avicennastu.tums.ac.ir در جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال نمایند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در بهمن ماه خاتمه می یابد. مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در نیمه اول اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد.

کلاس های ترم نو دانشگاه تهران از 16 بهمن شروع می گردد

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 ثبت نام دانشجویان در تمامی مقاطع از روز شنبه 9 بهمن ماه شروع می گردد و تا روز پنج شنبه 14 بهمن ماه ادامه دارد. کلاس ها از 16 بهمن ماه شروع می گردد و فرایند حذف و اضافه در روز های 30 بهمن، 1 اسفند و 2 اسفند ماه صورت می گیرد.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور دکتری 1401

به منظور ارائه تسهیلات برای متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1401 که در زمان مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشدند این امکان برای متقاضیان فراهم شد تا روز آدینه 10 دی ماه 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در آزمون ثبت نام نمایند.

نتایج آزمون داوطلبان شبهه دار کنکور تا هفته آینده اعلام می گردد

سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج آزمون مجدد تعداد 559 داوطلب دارای شبهه کنکور 1400 بعد از اتمام آنالیز ها از سوی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون ها تا هفته آینده اعلام می گردد.

پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه الزهرا (س)

دانشگاه الزهرا (س) برای سال تحصیلی 1402-1401 در مقطع کارشناسی ارشد براساس آیین نامه استعداد های درخشان، به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

امتحانات خاتمهترم مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه شهیدبهشتی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

افضلیان، معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400، از 18 دی ماه شروع خواهد شد. امتحانات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد غیرحضوری و امتحانات مقطع دکتری به صورت حضوری است.

تصویب 18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور

کشت کار معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای 10 واحد متقاضی در 7 استان مختلف اطلاع داد و اضافه کرد: این دوره ها ظرفیت آموزش قریب به 1035 مهارت جوی واجد شرایط را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22977

به "زمان اعلام نتایج آزمون داوطلبان شبهه دار کنکور ، آخرین فرصت برای جامانده های آزمون دکتری 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج آزمون داوطلبان شبهه دار کنکور ، آخرین فرصت برای جامانده های آزمون دکتری 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید