سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا

به گزارش دَبی بلاگ، قائم مقام بیمه دانا سال 1400 را نقطه عطفی در تاریخ این شرکت عظیم بیمه ای مطرح نمود.

سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، حسین حسینی در پیامی به مناسبت شروع سال جدید شمسی و عید نوروز، ضمن تبریک به تمامی کارکنان ستاد و صف، نمایندگان،کارگزاران، شرکت های نمایندگی، شبکه فروش و سهامداران و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای آنها گفت: در طول سال های 98 و 99 با همراهی شبکه فروش و سیاست گذاری مطلوب هیئت مدیره، جریان مشتری مداری به ویژه با اجرایی شدن پروژه مهردانا، تقویت و عملکرد بسیار مناسبی در این حوزه رقم زده شد که امیدواریم با کوشش مضاعف همکاران به ویژه در شعب و شبکه فروش، این موفقیت در حوزه فروش جانبی شرکت نیز (سایر رشته های بیمه ای، به ویژه اموال) با تمرکز بر تکنیک های بازاریابی و جذب پرتفوی های سودده و خرد تداوم یابد.

وی، توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه، آموزش رفتار سازمانی، حفظ شان و کرامت انسانی، نظارت بهینه بر فرایند پرداخت خسارات و مشارکت نمایندگان در تحلیل و ارزیابی ریسک را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و فتح قله های رشد و پیشرفت باید در راستا شایسته سالاری، با بهره گیری از خرد جمعی حرکت کرد و با مستند سازی عملکردها، به ویژه در حوزه فروش، این راستا را هموار کرد.

قائم مقام بیمه دانا، اصلاح استراتژی فروش را یکی از عوامل اصلی موفقیت شبکه فروش در جذب بازارهای جدید مطرح نمود و اضافه کرد: صنعت بیمه باید مدل های استراتژیک خود را برای دستیابی به شاخص های رشد در بلندمدت تغییر دهد، زیرا متغیرهای تاثیرگذار صنعت بیمه در کوتاه مدت مدام دچار تغییر شده و جوابگوی نیازهای موجود نخواهد بود.

حسینی با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همدلی نهادهای ستادی، مناطق، شعب و شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: سال 1400 با تحرک بیش از پیش همکاران، راستا روشن و امیدوار کننده ای در تمامی رشته های بیمه ای، پیش روی شرکت قرار دهد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بحران کووید 19 در جهان اضافه کرد: طبق برآورد شرکت سوئیس ری، این بحران سبب کاهش 4 و نیم درصدی حق بیمه تولیدی در رشته بیمه های زندگی در سال های 2020 و 2021 خواهد شد که اثر آن عملاً موجب کاهش یک و نیم درصدی عملکرد صنعت بیمه در جهان خواهد شد.

حسینی در ادامه یادآور شد: هر چند به طور کلی انتظار می رود صنعت بیمه بتواند از عهده این مشکل برآید و حق بیمه ها در امسال میلادی به سطوح قبل از بحران کووید 19 بازگردد، اما مسلماً رسیدن به شرایط ایده آل و عبور از این بحران، به ویژه در ایران مستلزم استفاده از روش ها و ابزارهای جدید و نوین در بستر آی تی، کوشش مضاعف همکاران ستادی، ایفای نقش موثرتر مناطق و شعب در حوزه بازاریابی و فروش و همراهی با شبکه فروش در فرآیند مشتری یابی خواهد بود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17168

به "سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 1400، نقطه عطف بیمه دانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید