سامانه فروش بلیط الکترونیکی در بناهای تاریخی اصفهان، آذرماه سال جاری راه اندازی می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، فروش بلیط الکترونیکی در بناهای تاریخی اصفهان در آذرماه سال جاری را ه اندازی می گردد.

سامانه فروش بلیط الکترونیکی در بناهای تاریخی اصفهان، آذرماه سال جاری راه اندازی می گردد

محمد خیاطیان، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور و سیدمحسن دلبری، مدیر کل امور استان های سازمان، روز گذشته 19 آبان، به استان اصفهان سفر یک روزه کرد و از چند طرح بازسازیی در شهر تاریخی اصفهان به ویژه طرح های بازسازیی تبدیل خانه های تاریخی به اقامتگاه های گردشگری همانند خانه تاریخی دهدشتی بازدید نموده و در نشست شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان شرکت کردند.

فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان و معاونان در این نشست گزارشی از فعالیت های اداره کل در حوزه های امور اقتصادی و اداری، گردشگری، سرمایه گذاری، صنایع دستی و میراث فرهنگی ارائه نموده و معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت پذیرفته در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:

بی شک استان اصفهان یکی از استان های پیشرو در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است.

حامی بودن از استان ها از کوشش های سازمان میراث فرهنگی کشور در حوزه ستادی است. با توجه به شرایط کنونی کشور باید کوشش کرد تا فعالیت های این سازمان به ویژه در حوزه های گردشگری و صنایع دستی به سمتی سوق یابد تا به وسیله آن بتوان به اقتصاد کشور بیش از گذشته کمک رسانی کرد.

خیاطیان بعلاوه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای بهبود شرایط اقتصادی کارکنان این سازمان توضیح داد:

اگر قرار باشد تا سرانجام سند منظره توسعه بیست ساله کشور در سال 1404 به 20 میلیون گردشگری دست یابیم باید کوشش کنیم تا همکاران این سازمان با انگیزه و قوت قلب مضاعفی در این فعالیت بزرگ تشریک مساعی نمایند.

سازمان موظف است بر طرح هایی نظیر بازسازی های میراث فرهنگی نظارت کند. باید روی آموزش صحیح اعضای انجمن های دوستدار میراث فرهنگی، راهنمایان گردشگری و اعضای جوامع هتلداران و مهمانپذیران تمرکز کرد تا بعضی نظارت های کیفی در حوزه هایی همانند گردشگری را به این نهادها با نظارت عالیه سازمان واگذار کرد.

خیاطیان بعلاوه در ادامه این نشست به ادامه فرایند ارائه اعتبارات اضطراری برای بازسازی بناهای تاریخی پرداخت و گفت:

تحت هر شرایطی کوشش داریم تا در این حوزه هیچگونه نقصانی در زمینه بودجه های بازسازیی ایجاد نشود، با این وصف کوشش داریم تا در آذرماه سال جاری در راستای بهبود عملکرد در حوزه خدمات رسانی به گردشگران طرح ارائه بلیط الکترونیک را در بناهای شاخص تاریخی اصفهان ارائه کنیم.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23530

به "سامانه فروش بلیط الکترونیکی در بناهای تاریخی اصفهان، آذرماه سال جاری راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه فروش بلیط الکترونیکی در بناهای تاریخی اصفهان، آذرماه سال جاری راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید