فال روزانه شنبه 8 دی 1397

به گزارش دَبی بلاگ، فال روزانه 8 دی 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که خبرنگاران ها برای شما چه دارند.

فال روزانه شنبه 8 دی 1397

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

فال روزانه شنبه 8 دی 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - اگر شما نیز در این روز دل انگیز یعنی 8 دی به دنیا آمده اید به شما تبریک می گوییم. شما شخصی با مسئولیت هستید و دوست دارید که در زندگی خود با چالش های جدید روبر شوید. اما مراقب باشید که در این راه به اشتباه نروید و خودتان را به دردسر نیاندازید.

فروردین

امروز فرصتی خوبی است تا تغییراتی که مدت هاست برای دکوراسیون خانه یا اتاق شخصی تان به آن فکر می کرده اید را اجرایی کنید. امروز سطح انرژی و حس زیبا شناختی شما در حد خوب و بالای است و این موارد همان چیزهایی است که شما برای عملی کردن ایده هایتان به آن نیاز خواهید داشت. برای انجام این کار با دیگر اعضای خانواده نیز مشورت کنید تا هم آن ها را در این موضوع دخیل کرده باشید و هم اینکه از انرژی و وقت آن ها نیز استفاده کرده باشید. امروز سعی کنید برنامه ای با دوستان تان داشته باشید و قدری از وقت خود را با آن ها سپری کنید.

اردیبهشت

امروز با یک تماس و دیدن یکی از دوستانتان، احتمالا خبرهای هیجان انگیزی را دریافت خواهیدکرد. این خبرها ممکن است آنقدر برای شما مثبت و خوب باشند که تصمیم بگیرید برای آن با دوستانتان جشن و سوری برپا کنید. امروز شانس بزرگی پیش روی شما واقع شده است و باید هوشیار باشید و آن را دریابید؛ بجای تلف کردن وقت به اینکه چگونه این فرصت پیش پای شما قرار گرفته است به این فکر کنید که چگونه از آن بهره مند شوید. استفاده از این فرصت و موقعیت زمینه مثبتی را برای پیشرفت های آینده برای شما پیش خواهد آورد.

خرداد

امروز نگرانی در مورد مسائل مادی و عدم احساس امنیت در برابر آینده به شدت ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شما بخاطر ولخرجی های اخیر نیز خودتان را سرزنش می کنید و احساس می کنید این موضوع نیز در احساس امروز شما کم تاثیر نبوده است. با این حال ناامیدی و نگرانی مسئله ای را حل نمی کند، سعی کنید ایراد کار را پیدا کنید و اگر در مدیریت درامد و هزینه ها مسئله ای دارید آن را بیشتر بررسی کرده و برای حل آن اقدام کنید. این موضوع می تواند درس بزرگی برای شما باشد تا بتوانید برای آینده خود بهتر تصمیم بگیرید و برنامه ریزی های بهتری داشته باشید.

تیر

برای شما روابط عاطفی و زناشویی همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و امروز این موضوع بطور مشخصی در ذهن شما در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. شما عاشق همسر خود هستید و احساس می کنید امروز بسیار جذاب و دوست داشتنی شده است. احساس خود را برای او بیان کنید و بطور عملی نیز آن را نشان دهید؛ شاید خریدن یک شاخه گل رز او را بسیار خشنود کند. امروز روابط اجتماعی شما نیز به خوبی در حال پیشروی است و با همکاران خود بخوبی ارتباط برقرار خواهید کرد و کارهایتان نیز به خوبی پیش خواهد رفت.

مرداد

امروز به دلیل بالا رفتن قدرت تخیل و زیبایی شناسی شما زمان خوبی است تا اگر به هنرهایی مانند نقاشی، نوشتن و یا ساز زدن علاقه دارید، نتایج خوبی را خلق کنید. اگر دستی بر آتش هنر ندارید، پیشنهاد امروز این است که برای دیدن تئاتر یا یک فیلم سینمایی به بیرون از خانه بروید، این کار به بهتر شدن حال روحی شما کمک زیادی خواهد کرد. مراقب باشید که ممکن است امروز در رابطه عاطفی خود با عشقتان اشتباه عمل کنید و تاثیر بدی روی رابطه خود بگذارید. پس تا جای ممکن در این خصوص مراقب باشید.

شهریور

شما بطور کل آدم کنکجاوی هستید و برای یافتن پاسخ مربوط به سوالات خود تلاش زیادی می کنید که این ویژگی مثبت در شما ستودنی است. اما امروز این حس در شما به مراتب قوی تر شده است. با این حال بهتر است مراقب باشید که بخاطر این موضوع دیگران را آزرده نکنید. هر چیزی حد میانگینش خوب است و اگر از حد بالای خود عبور کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت.

مهر

شما توانایی خوبی برای قضاوت کردن دارید و می توانید در اختلافات بخوبی در مورد موضوع مورد اختلاف قضاوت کنید؛ اما امروز این توانایی شما قدری مختل شده است و احساس می کنید بین چند موضوع بلاتکلیف شده اید و شاید نتوانید بین آن ها بخوبی تمرکز کنید. زیاد بخودتان سخت نگیرید و از پرداختن به این موضوع صرف نظر کنید. سعی کنید روی موضوع کاری خود که اهمیت بیشتری برای شما دارد بیشتر تمرکز کنید. شما باید کارهای زیاد دیگری را به نتیجه برسانید پس فرصت را از دست ندهید.

آبان

اگر امروز قصد دارید که از این به بعد مسئولیت زندگی خود را قبول کنید باید سعی کنید از منفی نگری فاصله بگیرید. شما به مثبت اندیشی و در عین حال دور اندیشی زیادی نیاز دارید. مکالماتی که امروز دارید می توانند فرصت هایی برای پیشرف کاری و افزایش درآمدتان را برای شما به همراه داشته باشند و شاید حتی در این مورد تماس هایی بگیرید و به نتایجی هم برسید. فقط حواستان را جمع کنید که به راحتی به هر کسی اعتماد نکنید، مخصوصا اگر از طرف مقابلتان شناخت کافی نداشته باشید. اگر به فکر جابجایی، به ویژه به شهری دیگر هستید بهتر است فعلا دست نگه دارید.

آذر

امروز ایده های خوبی برای پیشرفت مالی در ذهنتان بوجود آمده است؛ با این حال نسنجیده عمل نکنید و سریع دست بکار نشوید. امروز اصلا زمان خوبی برای دریافت تصمیمات مهم در این مورد و یا ایجاد تغییرات مهم در ارتباط با آن نیست. قدرت تشخیص و قضاوت شما ممکن است به اندازه کافی خوب کار نکند و تصمیمات اشتباهی بگیرید که در آینده از آنها پشیمان خواهید شد. گزینه هایی که پیش رو دارید را یک جا یادداشت کرده و برای فکر کردن و تصمیم گیری در مورد آنها را چند روزی دست نگه دارید. امروز بهتر است وقتتان را به تفریح و استراحت اختصاص بدهید.

دی

امروز شما بسیار اجتماعی شده اید و دائم دلتان می خواهد که با دنیای اطرافتان در ارتباط باشید. یکی از کارهایی که در این جهت انجام خواهید داد تماس دریافت با دوستان قدیمیتان که برای مدتی از آنها بی خبر بوده اید می تواند باشد. این کار به حل شدن و فراموشی ناراحتی و بحث هایی که در ذشته داشته اید کمک خواهد کرد، البته به این شرط که خودتان دوباره آنها را به میان نکشید. شما خیلی حساس تر از همیشه هستید و خیلی زود به حرف ها و رفتارهای دیگران واکنش نشان می دهید، سعی کنید در حرف ها و حرکات دیگران به دنبال پیام های مخفیانه و منظورهای پیچیده نباشید و روی خوبی های اطرافیانتان تمرکز کنید.

بهمن

امروز زیاد سرحال و پرانژری نیستید و از لحاظ جسمی هم احساس کسالت و خستگی می کنید. این شرایط شاید حال و هوا افسردگی به روزتان بدهد و اگر خودتان کاری نکنید تمام روز همین طور باقی خواهد ماند. این شرایط شما به احتمال زیاد از فشار و استرسی که این اواخ تحمل کرده اید سرچشمه می گیرد، پس کارهایی انجام دهید که به از بین رفتن این تنش ها و استرس ها کمک می کنند. این که چکار باید بکنید به خودتان بستگی دارد، یک نفر با حضور در جمع دوستان و عزیزانش احساس آرامش می کند و یک نفر هم با گوش کردن به یک موسیقی ملایم در خلوت خانه اش به آرامش دست پیدا می کند. خیالتان راحت باشد، تا فردا حالتان کاملا خوب خواهد شد.

اسفند

صبح که از خواب بیدار می شوید شاید کمی احساس تنبلی کنید و به فکر کنسل کردن بعضی از برنامه هایتان بیفتید. این اشتباه را نکنید، به محض ترک رختخواب و خوردن صبحانه موتورتان گرم خواهد شد. به نظر می رسد که مسائل عاطفی دارند به سمت بهتر شدن پیش می فرایند. الان زمان بسیار خوبی برای صحبت کردن در مورد شرایط رابطه تان با طرف مقابلتان می تواند باشد. شاید او با نظرات شما موافق باشد، شاید هم نباشد و مجبور باشید راهی برای کنار آمدن با هم پیدا کنید، در هر حال نتایج خیلی خوبی به دست خواهید آورد. اگر فرصت حرف زدن و گوش کردن را از خودتان و طرف مقابلتان نگیرید آینده بسیار خوبی در انتظار این رابطه خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: setare.com
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18457

به "فال روزانه شنبه 8 دی 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه شنبه 8 دی 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید