فروشگاه آریا گستر؛ فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران

به گزارش دَبی بلاگ، رپرتاژ آگهی - همانطور که میدانید از سالهای بسیار دور تا الان، کل دنیا و تمامی کشورهای موجود بروی این کره خاکی در حال پیشرفت در همه زمینه ها مثل پزشکی، کشاورزی، ساختمان سازی، علم و فناوری، صنایع و … بوده است. که هر روز به کشفیات جدیدی در این زمینه ها دست پیدا می نمایند. حال یکی از عظیم ترین صنایع که همانند دیگر حوزه ها در حال پیشرفت بوده، صنایع خودرو سازی است که کارخانه های عظیم و شرکتهای زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و محصولاتی با کیفیت را فراوری کرده و به سراسر دنیا ارسال مینمایند. نکته مورد نظر در اینجا، تنها فراوری خودروهای با کیفیت نیست، بلکه هر خودرویی با هر مدلی که فراوری می گردد، با لوازم یدکی خود رابطه مستقیمی دارد که بیشتر خودروسازان پس از فراوری خودروهای مورد نظر، لوازم یدکی آن خودرو را نیز فراوری می نمایند. که هدف ما از نوشتن این راهنما، در اختیار گذاشتن اطلاعاتی درباره آریا گستر فروش لوازم یدکی خودرو لوازم یدکی خودرو برای شما عزیزان است. پس با ما همراه باشید…

فروشگاه آریا گستر؛ فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران

هر آنچه که باید درباره لوازم یدکی خودرو بدانید

هر وسیله ای بعد از فراوری و پس از سالها استفاده ممکن است زمانی آسیب دیده و خراب گردد، که خودرو نیز مانند هر وسیله دیگری می تواند بر اثر عواملی چون تصادف، ضربه دیدن و مسائل فنی دچار آسیب و خرابی گردد؛ که در این مواقع، قطعات آن احتیاج به تعمیر و یا تعویض خواهند داشت. بنابراین لوازم یدکی؛ قطعاتی هستند که میتوان از آنها در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو استفاده کرده و آنها را جایگزین قطعات خراب کنیم تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.که لوازم یدکی هر خودرو باید متناسب با نوع و مدل همان خودرو ساخته گردد، همچنین مخصوص کارخانه یا زیر مجموعه همان کارخانه خودروسازی باشد؛ چون هستند بسیاری از مجموعه ها که لوازم یدکی خودروی جعلی و تقلبی فراوری و روانه بازار مینمایند که معمولا استفاده از این لوازم یدکی ها به دلیل ارزان بودن و بی کیفیت بودن نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی شوند بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی گذارده و باعث صرف هزینه اضافی نیز می شوند.

مشاهده محصولات آریا گستر : قیمت عمده استارت خودرو

کشوری که حرف اول را در صنعت خودرو سازی می زند

آلمان، جزو اولین کشورهایی است که در زمینه خودروسازی حرف اول را میزند چرا که محصولات فراوری آن از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار بوده و در اقصی نقاط جهان هواداران مخصوص بخود را دارد. از جمله معروف ترین کارخانجات خودروسازی آلمان میتوان بنز، بی ام و، پورشه، آئودی و فولکس واگن را نام برد که علاوه بر فراوری خودرو، لوازم یدکی نیز به کشورهای دیگر صادر می نمایند.

از کجا باید لوازم یدکی خودرو را تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه های موجود برای صاحبان خودرو، یافتن لوازم یدکی خودروی اصل و معتبر است. چرا که امروزه به دلیل وجود تحریم ها و یا نظارت ضعیف بر در ارائه لوازم یدکی خودرو، ممکن است ورود لوازم یدکی تقلبی در بازار زیاد شده که می تواند نقش مهمی در خرابی دیگر قطعات خودرو داشته باشند. همچنین لوازم یدکی خودرو با قیمت های متفاوت و حتی قیمتهای نجومی و یا با مارکهای نا معتبر و غیر اصل وارد بازار می گردد که باعث می گردد تا خریداران به بازار اعتماد ننمایند و توان پرداخت هزینه های بالا برای خرید را نیز نداشته باشند. حال جای نگرانی نیست چرا که شرکتهای ایرانی زیادی هستند که در پخش و فروش لوازم یدکی خودرو آن هم لوازم یدکی اصل و معتبر و با کیفیت بالا در حال فعالیت هستند و شما می توانید با طیب خاطر از آنها لوازم یدکی مورد احتیاج خود را تهیه نمایید. یکی از این شرکتها که قرار است در زیر آن را معرفی کنیم، شرکت آریا گستر است که در زمینه پخش و فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت میکند.

مشاهده محصولات آریا گستر : قیمت شمع و وایر شمع خودرو

شرکت آریا گستر

بازرگانی آریاگستر یک مجموعه تجاری، خدماتی است که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری فعالیت می کند. این شرکت با تکیه بر دانش مدیریتی که حاصل سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو کشور بوده در اوایل دهه هشتاد شمسی آغاز به فعالیت در زمینه توزیع محصولات به صورت گسترده در سراسر کشور کرده است و توانسته با توجه به پیشرفت روز افزون درارائه خدمات، پیروز به اخذ نمایندگی فروش و توزیع محصولات فراوری نمایندگان مطرح قطعات یدکی خودرو شده تا با گسترش سبد کالایی بتواند جوابگوی احتیاجهای تعداد بیشتری از مشتریان محترم باشد. که محصولات بازرگانی آریا گستر را در یک نگاه کلی میتوان به مجموعه های شمع و وایر، لنت ترمز، بخاری نیسان، برف پاک کن و تیغه و موتور برف پاک کن و پمپ هیدرولیک فرمان تقسیم بندی نمود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16379

به "فروشگاه آریا گستر؛ فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه آریا گستر؛ فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید