معرفی برترین لوسیون بدن ایرانی و خارجی

به گزارش دَبی بلاگ، استفاده از لوسیون بدن بخشی مهم از روتین مراقبت از پوست است زیرا به حفظ رطوبت طبیعی پوست یاری می نماید. با انتخاب برترین لوسیون بدن می توانید پوست بدنتان را برای مدتی طولانی درخشان و سالم نگه دارید. لوسیون های بدن نه تنها باعث نرم شدن و جبران آب از دست رفته پوست می شوند، بلکه می توانند خاصیت های دیگری مانند تغذیه، ترمیم و حتی آرامش بخشی هم داشته باشند. این محصولات به راحتی جذب پوست می شوند و چربی اضافی باقی نمی گذارند. این ویژگی، مهم ترین فرق لوسیون با روغن بدن است که باعث شده لوسیون ها محبوبیت بالاتری پیدا نمایند.

معرفی برترین لوسیون بدن ایرانی و خارجی

برترین مارک لوسیون بدن

خارش، تحریکات و حساسیت ها و پوسته پوسته شدن ناشی از خشکی پوست بدن یک مسأله رایج است. در حالی که درمان های مختلفی برای بهبود خشکی پوست وجود دارد، استفاده از برترین برند لوسیون بدن یکی از ساده ترین و مؤثرترین راه چاره های رطوبت رسانی روزانه است. به همان روشی که یک مرطوب نماینده روزانه برای پوست صورت شما کاربردی است، لوسیون بدن، پا ها، زانو ها، بازو ها، باسن و تمام بدن شما را شاداب و باطراوت نگه می دارد. در ادامه چند نمونه از برترین لوسیون های بدن ایرانی و خارجی آمده است.

اون،برترین مارک لوسیون بدن خارجی

لوسیون بدن اون کولد کرم (Avène Cold Cream) یکی از محصولات فرانسوی و برترین مارک لوسیون است. زیرا فاقد حساسیت بوده و قابل استفاده برای تمام سنین است. این کرم مغذی در شرایط بسیار سرد آزمایش شده تا تضمین کند در سرما و آب و هوای بسیار خشک هم به تغذیه، آبرسانی، تسکین و محافظت از پوست خشک یا خیلی خشک کل خانواده یاری کند. از دیگر ویژگی های شاخص لوسیون اون، بافت سبک و جذب سریع است که بدون ایجاد حس چسبندگی، پوست را مرطوب و نرم می نماید. این محصول حاوی آب چشمه حرارتی اون است که به خواص تسکین و ضدالتهابی خود شناخته شده و می تواند به بازگرداندن تعادل طبیعی پوست یاری کند. لوسیون بدن کولد کرم اون فاقد هرگونه مواد تحریک نماینده نظیر پارابن و مواد معطر مصنوعی است، که باعث می گردد برای انواع پوست ها، به ویژه پوست های حساس، بسیار مناسب باشد.

ایوروشه، برترین لوسیون بدن خارجی بارایحه فوق العاده

لوسیون بدن فرانسوی ایوروشه با تمرکز بر استفاده از مواد و ترکیبات گیاهی فراوری شده یک برترین لوسیون بدن خارجی مناسب برای خانم ها است. لوسیون های بدن ایوروشه دارای روایح بسیار خوشبو و با طراوت از جمله رایحه نارگیل، وانیل بوربون، تمشک و انبه هستند تا ضمن تغذیه پوست، بوی ملایم و خوشایندی برجای بگذارند. لوسیون بدن ایوروشه بافتی بسیار سبک و شیری دارد که به راحتی روی پوست می لغزد و آن را تغذیه می نماید. این محصول بدون سیلیکون و مواد مضر است و تا 24 ساعت پوست را به طور عمیق رطوبت رسانی می نماید.

برترین مارک لوسیون بدن ایرانی

با اینکه مقدار معروفیت برترین مارک لوسیون بدن خارجی بالاتر از برترین مارک لوسیون بدن ایرانی است، اما این موضوع باعث نمی گردد که در لیست برترین مارک لوسیون بدن برای پوست خشک نام برندهای معتبر ایرانی وجود نداشته باشد. نتودرم و بیول دو برند ایرانی خوشنام برای انتخاب برترین لوسیون بدن هستند.

برترین لوسیون بدن ایرانی حاوی هیالورونیک اسید

لوسیون مرطوب نماینده بدن هیالورونیک اسید نئودرم مناسب پوست خشک تا نرمال با استفاده از روغن آرگان، ترکیبات ویتامینه و پروبیوتیک ها، رطوبت پوست را حفظ نموده و به ترمیم و بازسازی پوست خشک می پردازد. این محصول پیروز ایرانی علاوه بر روغن آرگان حاوی نیاسینامید و هیالورونیک اسید است که برای تقویت سد دفاعی پوست و جبران آب از دست رفته آن ضروری هستند.

برترین لوسیون بدن ایرانی با ترکیبات گیاهی

لوسیون بدن شیر و عسل بیول با فرمولاسیون غنی و خاص خود به خوبی رطوبت را در پوست حفظ می نماید. اوره، شی باتر، روغن زیتون، موم زنبور عسل، پروتئین هیدرولیز شده شیر، کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید و عصاره گل همواره بهار تنها بخشی از ترکیبات مغذی و ترمیم نماینده ای این لوسیون هستند. خاصیت آنتی اکسیدانی این لوسیون باعث حفاظت از پوست در برابر آسیب های محیطی می گردد و به بهبود حالت ظاهری پوست یاری می نماید . بعلاوه با جذب سریع و غیرچسبنده، به شما این امکان را می دهد که پس از استفاده به راحتی لباس خود را بدون نگرانی از چرب شدن بپوشید و به فعالیت های روزانه بپردازید. لوسیون بدن شیر وعسل بیول فاقد سیلیکون و پارابن است.

برترین مارک لوسیون بدن بانوان

لوسیون های بدن برای بانوان یکی از ملزومات روزانه مراقبت از پوست هستند که علاوه بر افزایش نرمی و لطافت پوست، به زیباتر شدن بدن خانم ها هم بسیار یاری می نمایند. هنگامی که در پی برترین مارک لوسیون هستیم، کیفیت و ماندگاری محصول از مهمترین عوامل در تصمیم گیری ما محسوب می شوند. علاوه بر کیفیت، یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، تناسب لوسیون با هدف مورد نظر است تا به برترین نحو روی پوست تأثیر بگذارد.

برترین لوسیون برای سولاریوم

انتخاب برترین لوسیون برای سولاریوم بسیار مهم است چرا که بعد از انجام سولاریوم باید پوست به خوبی تغذیه و محافظت گردد. برترین روغن برنزه نماینده و لوسیون سولاریوم به طور خاص برای افزایش و حفظ رنگ برنز پوست طراحی می شوند و باید حاوی ویتامین E و روغن های طبیعی باشند. این لوسیون ها باعث نرم شدن و آبرسانی پوست در حین فرایند برنزه شدن می شوند و رنگ طبیعی و زیبایی به پوست می بخشند.

لوسیون سولاریوم پارامونت مدل دارک شکلات یکی از لوسیون های شناخته شده برای سولاریوم است. با ترکیبی منحصر به فرد طراحی شده حاوی روغن کاکائو و مواد مرطوب نماینده تا علاوه بر ارائه رنگی عمیق و شکلاتی، بوی ملایم و آرامش بخشی تداعی کند. این لوسیون دارای خاصیت ضدالتهابی است که می تواند در کاهش حساسیت های پوستی مؤثر باشد. لوسیون سولاریوم دارک شکلات پارامونت ضدسوختگی است و رنگ دهی بالایی دارد.

برترین لوسیون روشن نماینده بدن

لوسیون بدن وچه به عنوان برترین لوسیون روشن نماینده بدن برای روشن کردن نواحی حساس و تیره پوست مانند کشاله ران، زیر بغل، زانو و آرنج طراحی شده است. فرمولاسیون این محصول شامل ترکیباتی است که به تدریج رنگ پوست را روشن تر نموده به شفافیت و یکنواختی آن یاری می نمایند. ویتامین E و عصاره های گیاهی از جمله روغن هسته انگور، عصاره گل سوسن سفید، گل مینای چمنی، شیرین بیان و دانه کاموکامو از ترکیبات قابل توجه این لوسیون هستند. به همین علت این محصول علاوه بر خاصیت روشن نمایندگی، به ترمیم و تغذیه پوست هم یاری می نماید.

برترین لوسیون برای آفتاب گرفتن

با آنکه بسیاری در پی برترین لوسیون برای آفتاب گرفتن هستند اما روغن های آفتاب محبوبیت بالاتری دارند. روغن آفتاب اکلیلی SPF4 سی گل یک محصول برنزه نماینده است که به شما یاری می نماید در مدت زمان کوتاهی به رنگ پوست ایدئال خود برسید. این روغن حاوی عصاره هویج و ترکیبات ویتامینه است که نه تنها به برنزه شدن پوست یاری می نماید بلکه از پوست در برابر آفتاب سوختگی هم محافظت می نماید. عصاره هویج در مدت زمان کمی رنگ پوست را برنزه می نماید و باعث ماندگاری آن روی پوست می گردد. ایجاد درخشش خاص روی پوست با وجود ذرات اکلیلی و باقی نگذاشتن احساس چربی روی پوست باعث می گردد تا این محصول برترین انتخاب برای لذت بردن از یک حمام آفتاب بدون نگرانی از سوختگی باشد.

نکته پایانی

مهم است که در هنگام استفاده از لوسیون ها، از نواحی حساس مانند دور چشم و ناحیه تناسلی پرهیز گردد. این نواحی به علت حساسیت بالایی که دارند، ممکن است نسبت به ترکیبات موجود در لوسیون واکنش نشان دهند. بعلاوه بهتر است پیش از خرید لوسیون ، از ترکیبات کامل آن به خوبی مطلع شوید تا مقدار بروز حساسیت های احتمالی را به حداقل برسانید.

منبع: eau-thermale-avene

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31812

به "معرفی برترین لوسیون بدن ایرانی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین لوسیون بدن ایرانی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید