معرفی کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در پاسخگویی به درخواست های مردمی خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دستگاه برتر کشور در پاسخگویی به درخواست های مردمی معرفی گردید.

معرفی کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در پاسخگویی به درخواست های مردمی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از ایرنا، نویدرضا خدیوی گزارش مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رابطه با آنالیز رتبه کلی عملکرد مدیران استانی وزارت خانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی در شش ماهه اول سال 99 را تشریح کرد.

وی گفت: بر این اساس کمیته امداد امام خمینی (ره) با 78 درصد پاسخگویی مثبت به درخواست های مطرح شده در ملاقات های مردمی مدیران، رتبه نخست را در میان وزارت خانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی کسب کرد.

مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد افزود: این رتبه بندی بر پایه مشارکت 89 درصدی مدیران دستگاه های اجرایی استان ها با برگزاری 14 هزار و 737 برنامه ملاقات چهره به چهره از سوی 941 مدیر صورت گرفته است و در مجموع 84 هزار و 571 تقاضای مردمی به دستگاه ها اعلام شده که نیمی از موارد مطرح شده از سوی مردم به اقدام مثبت منجر شده است.

برهمین اساس مدیران کل سازمان بیمه سلامت ایران با 74 درصد و گمرک با 72 درصد در رتبه های بعدی از نظر میزان پاسخگویی مثبت به درخواست های مردمی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16688

به "معرفی کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در پاسخگویی به درخواست های مردمی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در پاسخگویی به درخواست های مردمی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید