موهای خود را در خانه هایلایت کنید

به گزارش دَبی بلاگ، برای هایلایت کردن مو نیازی به مواد شیمایی و مضر یا هزینه های بالا نیست شما به راحتی می توانید با چند روش ساده و مؤثر طبیعی در خانه به رنگ دلخواه موهایتان برسید.

موهای خود را در خانه هایلایت کنید

هایلایت کردن مو در خانه یکی از مواردی است که به شما برای زیبایی یاری می نماید. از گذشته تا به امروز رنگ کردن مو با مواد طبیعی در بین خانم های ایرانی امری رایج بوده است. مهم ترین مزیتی که رنگ موهای طبیعی نسبت به رنگ موهای شیمیایی دارند، این است که برخلاف رنگ موهای شیمیایی که باعث آسیب رسیدن به مو و ریزش آن می شوند، رنگ موهای طبیعی به تقویت و رشد مو یاری بسیار زیادی می نمایند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

هایلایت کردن مو در خانه

ترکیب حاصل از بعضی مواد طبیعی و رنگزا مثل حنا، قهوه و پوست گرده و… یا داروهای گیاهی را رنگ مو طبیعی می گویند. رنگ کردن مو با مواد طبیعی فواید فراوانی دارد.

هایلایت مو با استفاده از آب لیمو

  • لیموترش را نصف کنید، با آب میوه گیری و یا دست آب آن در کاسه بریزید. تا جایی که ممکن است آب بیشتری از لیمو بگیرید، به خصوص اگر موهای بلندتری داشته باشید.
  • بعلاوه می توانید اندازهی دارچین و نرم نماینده برای روشن کردن آن اضافه کنید.
  • مطمئن شوید که دانه های لیمو را در آن نریخته اید، چون بطری اسپری را مسدود می نماید.
  • از استفاده بطری لیموترش اجتناب کنید. چون شامل مواد نگهدارنده است که برای مو خوب نیستند.
  • اندازه دقیق لیمو بسته به این که موها چقدر بلند است، متفاوت خواهد بود.

استفاده از چای بابونه برای هایلایت طبیعی مو

  • یک کتری چای بابونه بجوشانید. از گل های بابونه خشک یا 3 تا 4 کیسه چای بابونه بهره ببرید تا یک قوری چای غلیظ درست کنید. بگذارید زمانی که جوش آمد خنک گردد. نباید آن قدر گرم باشد که دست را بسوزاند، چون می خواهید روی سر بریزید
  • موهایتان را با چای گرم بشویید. اگر دوست دارید موهای خود را روشن کنید، بایستید و چای را روی موهای خود بریزید. هم چنین، چای بابونه را به تارهای مویی که می خواهید هایلایت کنید بزنید.
  • در زیر نور خورشید بنشینید و بگذارید با چای واکنش نشان دهد. بگذارید چای در موها با نشستن در آفتاب خشک گردد. زمان دقیقی برای نشستن وجود ندارد، اگرچه هر چه طولانی گردد به طورکلی بهتر است.
  • موهای خود را بشویید و نرم نماینده بزنید. چای را از موها بشویید. سپس آن را با محصولات مرطوب نماینده و نرم نماینده بشویید. زمانی که موهایتان خشک شد نور ملایم و بعضی هایلایت ها را خواهید دید.
  • این روند را تکرار کنید. بعید به نظر می رسد که نتایج چشمگیر با چای بابونه را نبینید. معمولاً به تدریج موهای را روشن می نماید. شاید لازم باشد این روش را چند روز به ترتیب امتحان کنید تا نتایج موردنظر خود را به دست آورید.

هایلایت طبیعی مو با استفاده از عسل

  • عسل و آب را در کاسه بریزید. عسل مقادیر طبیعی هیدروژن پراکسید دارد، بنابراین یک وسیله عالی برای روشن کردن موها است. یک قاشق سوپ خوری عسل خام را به یک کاسه با یک فنجان آب اضافه کنید.
  • مخلوط را روی موها بمالید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه موهای را روشن تر کنید یا فقط چند تار مو می توانید مخلوط عسل یا آب را در کل سر بمالید و یا فقط مخلوط را به چند تار مو بزنید. برای روشن کردن تارهای مو، استفاده از یک قلم مو برای رنگ کردن تارها، آسان تر است.
  • بگذارید مخلوط یک شب روی موها بماند. یک کلاه حمام بگذارید. بگذارید مخلوط یک شب بماند تا موها روشن تر گردد. اگر نمی خواهید بگذارید یک شب بماند، می توانید بگذارید 30 تا 60 دقیقه بماند.
  • شامپو و نرم نماینده زدن. عسل را به طور کامل بشویید. این کار کمی کوشش می خواهد، چون عسل چسبناک است. وقتی که خشک گردد، رنگ آن باید روشن تر گردد. این فرایند را برای حتی نتایج بهتر تکرار کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب برای هر مشکل پوستی شما یک راهکار داریم! + ویدیو را بخوانید.

منبع: www.missomister.com

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29076

به "موهای خود را در خانه هایلایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهای خود را در خانه هایلایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید