نحوه سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی پیش ساخته

به گزارش دَبی بلاگ، کانکس های اداری مدیریتی که کانکس مدیریتی نیز نامیده می شوند، سازه ای پیش ساخته هستند که محل اسکان و فعالیت پرسنل مدیریت یا مدیران یک مجموعه یا مسئولین یک پروژه می باشند.

نحوه سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی پیش ساخته

به طور معمول کانکس های اداری مدیریتی برای انجام فعالیت ها و وظایف مربوط به مدیریت یک یا چندین مجموعه یا مدیریت یک پروژه خاص و یا نظارت بر یک پروژه ساختمانی صورت می پذیرد. کانکس های مدیریتی به لحاظ تعیینات، ویژگی ها، تجهیزات و امکانات، یک کانکس لوکس و مجهز به حساب می آیند و با طراحی ویژه (VIP) ساخته می شوند.

کاربرد کانکس مدیریتی

از آنجایی که هر کسب و کار کارگاهی و یا هر پروژه در حال ساخت، احتیاج به یک واحد مدیریتی جهت انجام کارها و فعالیت های مدیران آن دارد، کانکس های اداری-مدیریتی کاربرد زیادی در دنیای امروز دارند و همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. از کاربردهای رایج این گونه کانکس ها می توان به کانکس مدیریت بحران اشاره داشت که در واقع نمونه ای از یک کانکس مدیریتی است که جهت رسیدگی، کنترل و مدیریت یک بحران به وجود آمده به صورت پیش ساخته در محل بحران نصب شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کانکس های مدیریت پروژه های ساختمانی به دلیل احتیاج به حضور و نظارت مداوم مدیران بر پروژه، یکی دیگر از کاربردهای رایج کانکس های اداری مدیریتی می باشد. همچنین کانکس مدیریت درمان می تواند جهت مدیریت یک پروژه درمانی یا انجام یک واکسیناسیون خاص، توسط کادر درمان و پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی و ساخت کانکس اداری مدیریتی

کانکس های مدیریتی به میزان برخورداری از امکانات و تجهیزات داخلی (مانند انواع میز، جایگاه و کمدهای اداری و …) و همچنین فضایی مناسب برای استقرار و فعالیت مدیران، مراجعات پرسنل اداری و … به طور معمول ابعاد بزرگی نسبت به انواع دیگر کانکس های اداری و معمولی دارند.

کانکس های مدیریتی می توانند بر حسب احتیاج، به دو صورت مستطیلی یا مربعی، یک-تکه یا چند-تکه طراحی و ساخته شوند و هر کدام از آنها دارای یک یا چندین واحد یا پارتیشن باشند. کانکس اداری مدیریتی گاهاً به صورت سالنی برای برگزاری انواع جلسات نیز طراحی و ساخته می شوند. در تصویر نمایی از داخل یک کانکس مدیریتی ایران کانتین را مشاهده می نمایید که با درب ضدسرقت، پوشش کف سرامیک و دکوراسیون PVC روکشدار ضدضربه، تجهیز شده است:

گاهی کانکس های اداری مدیریتی با امکانات و تجهیزات بیشتری طراحی و ساخته می شوند. برای مثال هر یک از واحدهای سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانه، اتاق انتظار، راهرو و … می تواند بر ابعاد کانکس نیز مؤثر باشد. بدین منظور، این گونه کانکس ها ، باز هم می توانند با برخورداری از طراحی و ساخت یک-تکه یا چند-تکه، حاوی واحدهای مذکور باشند.

تعیینات کانکس مدیریتی لوکس

با اینکه کانکس های مدیریتی غالباً به صورت لوکس طراحی و ساخته شده و از امکانات و تجهیزات حداکثری برخوردارند، اما می توان آنها را به نوع ساده و لوکس تقسیم بندی نمود. کانکس های مدیریتی لوکس نسبت به انواع ساده آن، از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار بوده و همچنین از نظر ظاهری و دکوراسیون، بسیار شیک تر هستند. کانکس های مدیریتی ساده اغلب از گونه کانکس اداری-کارگاهی هستند که اغلب ارزانتر و از امکانات ظاهری ضعیفتری برخوردارند.

کانکس های مدیریتی شرکت ایران کانتین با دکوراسیون داخلی PVC روکشدار و ضدضربه با تم رنگی (معمولاً کرم-قهوه ای)، انواع میزهای اداری مدیران، جایگاه های اداری، پرده، روشنایی SMD، داکت کشی و سیم کشی برق و شبکه، سامانه سرمایش و گرمایش، پوشش کف سرامیک و … تجهیز شده است. همچنین کانکس های اداری مدیریتی این واحد تولیدی، قابلیت سفارشی سازی را به طور کامل از سوی مشتری نیز دارد.

سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی

برای سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی ابتدا می بایست تعیینات و ویژگی های آن (به ویژه امکانات و تجهیزات) را به میزان قابل قبولی تعیین کرده و به شرکت سازنده کانکس اعلام نمایید. به علاوه، کیفیت ساخت کانکس، به ویژه کیفیت و استحکام کف سازی و اسکلت، عایق سازی و لوازم و متریال های مورد استفاده، از مهمترین عواملی هستند که در خرید یک کانکس باید به آن توجه نمود. تجهیزات و امکاناتی که برای یک کانکس مدیریتی تعبیه می شوند، می توانند از عواملی باشند که در طراحی و ساخت آنها تأثیرگذار باشد.

برای مثال امکانات و تجهیزات واحدهای بهداشتی داخلی، سامانه های گرمایش و سرمایش داخلی یا خارجی، نورپردازی ها و دکوراسیون، سامانه های امنیتی، تجهیزات اتصال به شبکه و اینترنت، سامانه های تهویه و ... همگی می توانند به نوبه خود در مراحل طراحی، نقشه کانکس و چگونگی ساخت کانکس های اداری پیش ساخته، مؤثر واقع شوند.

تعیین بودن ابعاد کانکس اداری لوکس، شامل طول، عرض و ارتفاع کانکس، همچنین جنس کانکس (ساندویچ پانلی، فایبرگلاس و ...) و میزان برخورداری از امکانات و تجهیزات و در سطحی دیگر، تعداد طبقات و واحدهای کانکس می توانند به نوبه خود در هزینه تهیه کانکس اداری لوکس مؤثر بوده و تا حدودی امر خرید را تسهیل کنند.

استعلام قیمت کانکس اداری مدیریتی

قیمت کانکس های مدیریتی بر حسب تعیینات و ویژگی های آن، توسط تیم فروش یک شرکت سازنده کانکس تعیین می گردد. ابعاد، جنس و پلان کانکس مدیریتی، برخورداری از انواع امکانات و تجهیزات، نوع و جنس دکوراسیون داخلی، کیفیت ساخت و ... هر یک به نوبه خود در قیمت کانکس اداری مدیریتی می توانند مؤثر واقع شوند.

یکی از خدماتی که شرکت های فعال و معتبر در زمینه فروش کانکس و سازه های پیش ساخته به مشتریان خود ارائه می دهند و از مراحل ضروری قبل از خرید کانکس نیز محسوب می گردد، استعلام قیمت کانکس یا استعلام بهای کانکس، به معنای برآورد هزینه، دریافت قیمت حدودی کانکس یا پروژه پیش ساخته و همچنین در صورت احتیاج، صدور پیش فاکتور بر اساس تعیینات ارسالی و درخواست کتبی استعلام کننده می باشد.

استعلام قیمت کانکس مدیریتی می تواند به صورت تلفنی و به وسیله تماس با واحد فروش شرکت سازنده کانکس صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می آید. نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس (که پیشنهاد هم می گردد)، به وسیله فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت های معتبر سازنده کانکس به وسیله وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس پیش ساخته قرار می دهند. طراحی فرم های مذکور به گونه ای است که کاربران، به وسیله وارد کردن تعیینات فردی، سازمانی و همچنین تعیینات و ویژگی های کانکس مورد نظر، اقدام به استعلام قیمت و در صورت احتیاج، دریافت پیش فاکتور می کنند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14797

به "نحوه سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی پیش ساخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه سفارش ساخت کانکس اداری مدیریتی پیش ساخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید