نهایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه نفت

به گزارش دَبی بلاگ، در جلسه ملاقات استاندار خراسان جنوبی با وزیر نفت به این نکته تأکید شد که اغلب مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، در حوزه نفت عملیاتی و نهایی شده است.

نهایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه نفت

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه ملاقات با وزیر نفت که به منظور آنالیز آخرین شرایط مصوبات سفر رئیس جمهور به استان صورت گرفت از اقدامات وزارت نفت در تحقق تعهدات خود تقدیر کرد.

او با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر، گازرسانی به 169 روستای استان بود، اضافه نمود: با تحقق این مصوبه در هفته دولت جشن سرانجام گازرسانی به جمعیت شهری و روستایی استان برگزار گردید.

قناعت با اشاره به پیشنهادات استان برای سفر دوم رئیس جمهور و همراهی وزارت نفت در مورد قطعی شدن این موارد و نهایی شدن آن ها در قالب مصوبات سفر تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی به دو طرح مهم وزارت نفت در استان اشاره و تسریع در روند اجرای آن ها را نیز خواهان شد.

در جلسه ملاقات استاندار با وزیر نفت که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار گردید، چند نکته مورد تأکید نهاده شد.

اول موضوع مطالعه و اجرای خط انتقال فرآورده های نفتی به استان بود که باید تا سرانجام سال 1400 انجام می شد، که بعد از آنالیز آخرین شرایط مطالعات طرح در این نشست مقرر شد موضوع برای اخذ مجوز های مربوطه به شورای اقتصاد ارائه گردد تا کار وارد مرحله اجرا گردد.

موضوع بعدی، طرح تأمین کمبود گاز مورد احتیاج استان به وسیله اجرای خط انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان به طول 171 کیلومتر بود که مقرر شد بعد از تصویب طرح مطالعاتی، اجرای آن به سرعت در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد.

موارد پیشنهادی استان برای مصوبات سفر دوم رئیس جمهور نیز با هدف توسعه خراسان جنوبی در دستور کار وزارت نفت قرار می گیرد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27036

به "نهایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید