هرمزگان پس از برجام مقصد نهایی سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: باسیاست های دولت زمینه مساعدی برای سرمایه گذاری در هرمزگان مهیا شده است.

هرمزگان پس از برجام مقصد نهایی سرمایه گذاران خارجی است

مسعود پاکزاد در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: هرمزگان پس از برجام مقصد نهایی سرمایه گذاران خارجی است و به صورت روزانه و هفتگی پذیرای سرمایه گذاران خارجی در حوزه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه عموم این سرمایه گذاران از کشورهای چین ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند، توضیح داد: در حوزه ها و بخش های مختلف شامل نیرو، انرژی، فراوری فولاد، احداث صنایع تبدیلی و بسیاری از حوزه های دیگر متقاضی سرمایه گذاری در استان هرمزگان وجود دارد.

پاکزاد با اشاره به اینکه باسیاست های دولت زمینه مساعدی برای سرمایه گذاری در هرمزگان مهیا شده است، گفت: سرمایه گذاران روسیه متقاضی در بحث نیروگاهی در مکران بوده اند، سرمایه گذاران چین در قشم در حال سرمایه گذاری هستند و درواقع در بخش های مختلفی در استان یا بخش خصوصی خارجی سرمایه گذاری نموده یا در حال سرمایه گذاری هستند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان اضافه نمود: در بحث معادن سرمایه گذاری خوبی شده است و در بحث صنایع متقاضیانی وجود دارد که بیشتر گرایش به فولاد یا کارخانه های فرآوری هستند.

پاکزاد در انتها گفت: حرکت هایی در هرمزگان آغاز شده است و امیدواریم نتایج آن را در زندگی مردم، در بحث اشتغال جوانان، معیشت مردم و بحث رونق مالی ببینیم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4766

به "هرمزگان پس از برجام مقصد نهایی سرمایه گذاران خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان پس از برجام مقصد نهایی سرمایه گذاران خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید