واشنگتن عامل اصلی بی ثباتی در منطقه، لزوم انتها بخشیدن به حضور اشغالگرایانه آمریکا در منطقه

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر دفاع کشورمان گفت: برطرف تنش ها در منطقه با سرانجام بخشیدن به حضور و مداخلات آمریکا در منطقه امکان پذیر خواهد بود.

واشنگتن عامل اصلی بی ثباتی در منطقه، لزوم انتها بخشیدن به حضور اشغالگرایانه آمریکا در منطقه

به گزارش ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع کشورمان در تماس تلفنی وزیر دفاع ژاپن با او، ترور مقام رسمی ارشد نظامی توسط کشور دیگری آنها در خاک کشور ثالث را جنایتی بزرگ و بی سابقه دانست و گفت: براساس قطعنامه صریح شورای امنیت سازمان ملل اقدام آمریکا مصداق واقعی تروریسم دولتی است.

امیر سرتیپ حاتمی عامل اصلی تنش و بی ثباتی در منطقه را حضور آمریکایی ها بیان کرد و گفت: برای تنش زدایی و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه باید به حضور اشغالگرایانه و مداخله جویانه آمریکا هرچه زودتر سرانجام داده گردد.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین کشور ساحلی منطقه خلیج فارس و دریای عمان همیشه به نقش خود در تأمین امنیت آب های منطقه ای عمل نموده و کسانی که قصد یاری به تنش زدایی و ایجاد ثبات در غرب آسیا را دارند باید به آمریکایی ها که عامل ناامنی در منطقه هستند گوشزد نمایند که خاورمیانه را به منظور برقراری ثبات و آرامش ترک نمایند.

امیر سرتیپ حاتمی در این گفت وگو تلفنی همچنین بر لزوم محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا توسط تمامی کشورش های مستقل و آزاده دنیا تأکید کرد.

همچنین تانو کونو وزیر دفاع ژاپن هم در این تماس تلفنی اظهار کرد: کشورش برای ایفای نقش تنش زدایی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه آماده است.

او همچنین بر تصمیم کشورش برای مشارکت نکردن در ائتلاف های نظامی به رهبری آمریکا در منطقه تأکید کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5053

به "واشنگتن عامل اصلی بی ثباتی در منطقه، لزوم انتها بخشیدن به حضور اشغالگرایانه آمریکا در منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن عامل اصلی بی ثباتی در منطقه، لزوم انتها بخشیدن به حضور اشغالگرایانه آمریکا در منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید