ورود کرونا به ایران ؛ ستاد 24 ساعته بحران در تهران تشکیل می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مشاهده چند مورد بیماری کرونا در کشور، شهرداری تهران از امروز (آدینه) ستاد 24 ساعته مدیریت بحران تشکیل می دهد.

ورود کرونا به ایران ؛ ستاد 24 ساعته بحران در تهران تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اعطا با انتشار مطلبی در صفحه توییتر از تماس با پیروز حناچی شهردار تهران در پی مشاهده چند مورد بیماری کرونا در کشور اطلاع داد و نوشت: پیگیر موضوع توزیع ماسک در سطح شهر خواهم بود؛ ضمن اینکه ستاد 24ساعته با موضوع سازمان مدیریت بحران و نمایندگان دستگاه های مسئول از روز آدینه تشکیل می گردد.

وی ادامه داد: برای مراکز راهبری مترو و رانندگان شرکت واحد مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش تهیه و توزیع می گردد و دستگیره های مترو و اتوبوس هر شیفت با محلول وایتکس و الکل شست وشو گردد.

ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفته بود که این دستورالعمل که با همکاری کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل و عمران تهیه شده، طی نامه ای برای پیروز حناچی شهردار تهران ارسال شد.

ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در ووهان، چین شیوع پیدا نموده در بیش از دو ماه اخیر بیش از 720 نفر را در چین به کام مرگ فرستاده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه بیان کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران پنج نفر است که شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک پزشک که از اراک به قم رفته است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5644

به "ورود کرونا به ایران ؛ ستاد 24 ساعته بحران در تهران تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود کرونا به ایران ؛ ستاد 24 ساعته بحران در تهران تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید