کارمندان با این روش چاق نمی شوند

به گزارش دَبی بلاگ، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است، ممنوعیت فروش نوشابه در اداره ها می تواند مصرف این نوشیدنی را 50 درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان یاری کند.

کارمندان با این روش چاق نمی شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است، ممنوعیت فروش نوشابه در اداره ها می تواند مصرف این نوشیدنی را 50 درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان یاری کند.

دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو در سال 2015 از فروش سودا و نوشیدنی های شیرین در دانشگاه خود خودداری کرد؛ نوشیدنی های قندی با میزان بیشتر چاقی ارتباط دارند که به نوبه خود خطراتی را برای بیماری هایی مانند بیماری قلبی و دیابت افزایش می دهند.

طبق یک مطالعه صورت گرفته توسط دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو (UCSF)، بیش از 70 درصد کارمندانی که مصرف نوشابه و نوشیدنی شیرین را در اداره خود متوقف نموده اند، با کاهش وزن شکمی روبرو بوده اند.

آمارها حاکی از آن است، حدود یک سوم آمریکایی ها چاق هستند و استفاده از یک رژیم پر چرب با مواد غذایی فرآوری شده منجر به این شده که آنها در معرض انواع بیماری ها نظیر بیماری های قلب عروقی، دیابت و انواع سرطان باشند.

الیسا اپل، نویسنده اصلی این تحقیق می گوید: با توجه به این که میزان آمار چاقی در آمریکا بسیار بالا است، ضروری است با یاری روش های این چنینی میزان مصرف شکر در این کشور و میان بزرگسالان و بچه ها آن کاهش یابد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3670

به "کارمندان با این روش چاق نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان با این روش چاق نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید