کاظمی: امیدواریم کاهش بودجه به مباحث تحقیقاتی ورود نکند

به گزارش دَبی بلاگ، نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح بودجه 98، گفت: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

کاظمی: امیدواریم کاهش بودجه به مباحث تحقیقاتی ورود نکند

به گزارش خبرنگاران، علی کاظمی 24 آذرماه در آیین افتتاح جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و جشنواره دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از راه هایی که منجر به توسعه پایدار می گردد توجه به امر تحقیقات و پژوهش است که مردم کشور استعدادهای خوبی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه با اندک اعتباراتی که در اختیار حوزه پژوهش است اقدامات خوبی در این استان انجام شده است، اضافه کرد: هر چه بر مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی سرمایه گذاری کنیم اشتباه نکرده ایم.

کاظمی در ادامه اعلام کرد: در لایحه بودجه 98، اعتبارات مراکز دانشگاهی، پارک های علم و فناوری از رشد مطلوبی نسبت به گذشته برخوردار بوده است، به طوری که بودجه مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان تا 68 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اصلاح بودجه 98، توضیح داد: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 35

به "کاظمی: امیدواریم کاهش بودجه به مباحث تحقیقاتی ورود نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: امیدواریم کاهش بودجه به مباحث تحقیقاتی ورود نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید