کپی فرهاد مجیدی از روی دست کارلوس کی روش

به گزارش دَبی بلاگ، فرهاد مجیدی همیشه برای مخفی نگه داشتن تمرینات تاکتیکی تیمش برنامه ریزی زیادی انجام می دهد. سرمربی استقلال در دوره های مختلف حضور در راس کادرفنی این تیم بار ها تمرینات و مسابقات محبت آمیز را پشت در های بسته برگزار نموده و انتشار تصاویر و اخبار تیم نیز به صورت قطره چکانی و با صلاحدید خود او صورت می گیرد.

کپی فرهاد مجیدی از روی دست کارلوس کی روش

حتی تصاویر تمرینات استقلال نیز در مقاطع زمانی مختلف فقط در روز هایی که تمرین تاکتیکی خاصی انجام نمی گردد و آن هم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی در اختیار رسانه ها و طرفداران قرار می گیرد.

ایجاد فضای رسانه ای کاملا بسته و مخفی نگه داشتن اطلاعات تمرینی و حواشی یکی از حربه های مجیدی در تمام روز هایی است که راهنمایی استقلال را برعهده داشته است.

با این پیش فرض بازگشت تمرینات استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب یک دغدغه بزرگ برای فرهاد مجیدی ایجاد نموده است. حالا که چمن این مجموعه نسبت به آرارات شرایط بهتری پیدا نموده و رضایت سرمربی از این حیث جلب شده او باید فکری به حال عمومی بودن تمریناتش می کرد!

زمین مجموعه انقلاب از یک طرف به درختان فشرده و دیوار منتهی می گردد، اما طرف دیگر آن فضایی باز است. اگرچه در همین طرف فنس کشیده شده و امکان حضور طرفداران در زمین چمن به سادگی مهیا نیست، اما از پشت فنس ها کاملا دید مناسبی برای افراد مختلف وجود دارد تا به محل تمرین بروند و برنامه های تاکتیکی شاگردان مجیدی را ببینند.

از این رو مجیدی که اعتقاد به مخفی نگه داشتن تیمش در شرایط حساس کنونی دارد، تصمیم جالبی برای زمین چمن مجموعه انقلاب گرفته است. با تصمیم مجیدی و اجرا شدن این تصمیم به وسیله مدیران باشگاه، دور تا دور زمین چمن انقلاب با پارچه سیاه رنگ پوشانده شده تا عملا امکان بازدید از تمرینات برای هیچ فردی وجود نداشته باشد.

در جریان ملاقات محبت آمیز استقلال با تیم امید های این باشگاه مساله پارچه کشیدن دور زمین تمرین کاملا تعیین شد و تصاویر این بازی و بعلاوه تصاویر منتشر شده از تمرین امروز استقلال نیز این تصمیم سرمربی را به خوبی نشان می دهد.

نکته قابل توجه این است که چنین اتفاقی در گذشته به وسیله کارلوس کی روش در تیم ملی ایران اجرا شد؛ سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی وقتی تیم ملی در قطر و در کمپ اسپایر اردو زده بود، تصمیم گرفت دور تا دور زمین تمرین را با پارچه مشکی بپوشانند و تیمش از دید عموم پنهان گردد و بتواند به راحتی تاکتیک هایش را اجرا کند.

حالا فرهاد مجیدی که تیمش در فاصله 6 هفته تا سرانجام لیگ 6 امتیاز از پرسپولیس (تیم دوم جدول) بیشتر دارد، هرگز دوست ندارد جام قهرمانی را از دست بدهد و به همین دلیل همچنان در نظر دارد تا به دور از حواشی و فضای رسانه ای کارش را جلو ببرد تا به مقصود بزرگ خود و تیمش دست پیدا کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25057

به "کپی فرهاد مجیدی از روی دست کارلوس کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی فرهاد مجیدی از روی دست کارلوس کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید