یک انیمه ژاپنی در صدر گیشه های آمریکا ، دراگون بال انتظارها را برآورده کرد

به گزارش دَبی بلاگ، انیمه ژاپنی دراگون بال سوپر: ابرقهرمان با فروش 21 میلیون دلاری صدر گیشه آمریکا را از آن خود کرد.

یک انیمه ژاپنی در صدر گیشه های آمریکا ، دراگون بال انتظارها را برآورده کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، انیمه ژاپنی دراگون بال سوپر: ابرقهرمان در اولین آخرهفته اکران خود با فروش 21 میلیون دلاری در آمریکای شمالی انتظارها را برآورده کرد و در صدر گیشه آمریکا جای گرفت.

این انیمه که در 3007 سالن سینما به نمایش عایدیه، به وسیله شرکت کرانچی رول که تخصصش نمایش فیلم های انیمه است، در داخل آمریکا توزیع شده است. انیمه ابر قهرمان به نوعی یک نقطه روشن در گیشه سرد ماه آگوست آمریکا به شمار میرود.

جدیدترین قسمت دراگون بال سوپر: ابرقهرمان دو برابر بیشتر از دیگر فیلم اکران سراسری شده آخر هفته آمریکا یعنی فیلم مهیج جانور محصول یونیورسال با بازی ادریس البا عایدی داشت. جانور که با نقدهای متفاوت روبرو شده است، با فروش میانه 11.5 میلیون دلار از 3743 سینمای آمریکای شمالی، این هفته اکران خود را شروع کرد.

میچل برگر معاون ارشد بخش تجارت جهانی کرانچی رول در بیانیه ای درباره موفقیت انیمه ابرقهرمان گفت: ما خیلی هیجان زده هستیم که طرفداران دراگون بال سوپر: ابرقهرمان می توانند دور هم جمع شوند تا این فیلم شگفت انگیز را در سینماها ببینند و از آن لذت ببرند.

  • سفری دوباره به دنیای جادویی انیمه های میازاکی

کرانچی رول از همه طرفدارانش تشکر می نماید، خواه طرفدار فوق العاده این انیمه باشید و خواه یک طرفدار تازه وارد، امیدواریم تماشاگران دوباره و دوباره برای تماشا فیلم به سینماها برگردند. در این هفته رتبه های سوم تا پنجم پرفروش ترین ها به فیلم های قطار تندرو، تاپ گان: ماوریک و ابر حیوانات لیگ دی سی به ترتیب با 8، 5.8 و 5.7 میلیون دلار رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26704

به "یک انیمه ژاپنی در صدر گیشه های آمریکا ، دراگون بال انتظارها را برآورده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک انیمه ژاپنی در صدر گیشه های آمریکا ، دراگون بال انتظارها را برآورده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید