بوسان؛ بزرگترین بندر کره جنوبی

به گزارش دَبی بلاگ، بوسان که یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است و شهری است که گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

بوسان؛ بزرگترین بندر کره جنوبی

جاذبه های گردشگری بوسان آنقدر تماشای است که آدم دلش می خواهد ساعت ها و روزها برای تماشا هر کدامش وقت صرف کند. این شهر با توجه به ویژگی هایش و بعلاوه اهمیت این شهر در کشور کره جنوبی یکی از مراکز اصلی گردشگری در این کشور است. خبرنگاران برای شما از جاذبه های گردشگری بوسان می گوید.

ساحل هیوندا

ساحل هیوندا معروف ترین ساحل شهر بوسان است. این ساحل شنی سفید به طول 1.5 کیلومتر امتداد دارد و خط ساحلی زیبایی را در مقابل یک خلیج کم عمق ایجاد نموده که برای شنا کردن بسیار مناسب است.

معبد هائدونگ یونگونگ

معبد هائدونگ در ساحل بخش شمال شرقی بوسان واقع شده است. این جاذبه باشکوه فرصت کم نظیر بازدید از معبدی در کنار ساحل را می دهد و این در حالی است که بیشتر معابد کشور کره در کوه ها واقع شده اند.

تفرجگاه تاجونگدا

این مکان یکی از بناهای تاریخی و مهم شهر بوسان است و در کنار جزیره Oryukdo که یکی از نمادین ترین جاذبه های این شهر محسوب می گردد واقع شده است. تاجونگدا را با ساحل سنگی و معروفش می شناسند.

معبد بیومیوزا

این معبد در قسمت شرقی کوه معروف گومجونسان واقع شده است که در سال 678 و همزمان با هجدهمین سال پادشاهی امپراتور مونمو به وسیله راهبی به نام یوئی سانگ در قلمرو سیلا ساخته شد. این معبد بعلاوه مکان آموزش آیین و فرهنگ بودا به بازدیدکنندگان علاقمند و آشنا کردن آنها با این دین می باشد.

کوه و پارک یانگدوسان

کوه یانگدوسان در مرکز شهر بوسان واقع شده است و یکی از سه کوه مهم و معروف این شهر است. این کوه قبل ترها سونگیونسان خوانده می شد که به معنی کوهی است با نمایی از دریا از میان یک جنگل انبوه کاج. بعدها به علت این که نوک این کوه به شکل سر اژدها عایدی، نام آن به یانگدوسان (به معنی سر اژدها) تغییر پیدا کرد.

ساحل گوانگالی

این ساحل به طول 1.4 کیلومتر است و با شن های سفید و نرمی پوشیده شده است. آب دریای این ساحل در یک عملیات ویژه پاکسازی شده است و در نتیجه تمیز و زلال است و به همین سبب گردشگران زیادی به این ساحل می آیند.

اسپای هئوسیمچونگ

عظیمترین اسپا در آسیا! این اسپا که در منطقه oncheon در بوسان واقع شده است، عظیمترین اسپا در آسیاست که به وسیله یک چشمه طبیعی آب گرم در آسیا تغذیه می گردد. این مجموعه شناخته شده و محبوب که با نام چشمه آب گرم عظیم هم شناخته می گردد، شامل یک هتل عظیم، کافه ای عالی در طبقه آخر و یقیناً مجموعه کاملی از حمام ها و سوناهاست.

برج بوسان

اینجا یکی از آسمان خراش های کشور کره جنوبی است. برج بوسان سمبل این شهر است. این برج مکان مورد علاقه بومیان و هم چنین گردشگران شهر بوسان است و در طول شب شما را مهمان نماهای 360 درجه زیبایی از شهر می نماید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کره جنوبی؛ کشور معابد و آسمانخراش ها را مطالعه کنید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19592

به "بوسان؛ بزرگترین بندر کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسان؛ بزرگترین بندر کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید