تعطیلی بازار به ناامنی دامن میزند، اصناف مهاباد فعالیت خود را از سر بگیرند

به گزارش دَبی بلاگ، معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان غربی گفت: تعطیلی بازار به نا امنی سطح شهر دامن زده و از اصناف درخواست داریم به صورت هماهنگ نسبت بازگشایی کسب و کار اقدام نمایند.

تعطیلی بازار به ناامنی دامن میزند، اصناف مهاباد فعالیت خود را از سر بگیرند

جواد کرمی معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی با اتحادیه های صنفی مهاباد گفت: توجه به معیشت مردم و اقتصاد منطقه جزو برنامه های اولویت دار استانداری بوده و به همین دلیل اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

وی افزود: بازگشایی مرزها، افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و مالی طی هفته دولت و بعلاوه اجرای طرح برنامه یکشنبه هر هفته با هدف برطرف موانع فراوری و یاری به اشتغال از جمله اقدامات اجرا شده است و ادامه دار خواهد بود.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه گفت: رونق بازار مهاباد طی سال های متمادی به وجود آمده و این شهرستان صاحب بازارچه های فعال تجاری که با ادامه این روند در معرض آسیب واقع شده است.

امیر قادری با بیان اینکه نقش بازار در توسعه این شهرستان بی بدیل است افزود: موقعیت خاص جغرافیایی و گردشگری بودن منطقه در کنار بازار فعال از جمله ویژگی های منحصر به فرد شهرستان است که باید در راستای توسعه شهرستان از این ظرفیت استفاده کرد.

در ادامه این جلسه روسای اتحادیه های مختلف به بیان مسائل و ارائه پیشنهادات برای بازگشایی کسب و کار خود پرداختند.

خبرنگاران مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28006

به "تعطیلی بازار به ناامنی دامن میزند، اصناف مهاباد فعالیت خود را از سر بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بازار به ناامنی دامن میزند، اصناف مهاباد فعالیت خود را از سر بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید