توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال تحصیلی جدید توانمند سازی دانشجویان و کیفی سازی کارهای تحقیقاتی 2 برنامه مهم وزارت علوم است.

توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه توانمند سازی دانشجویان و کیفی سازی تحقیقات 2 برنامه وزارت علوم در سال تحصیلی جدید است، گفت: مهم ترین برنامه وزارت علوم در سال تحصیلی جدید که توسط دانشگاه ها در دست اجراست 2 موضوع کیفیت و کاربردی شدن فعالیت های علمی است به طوری که سال جاری همه مراکز علمی موظف شده اند این دو برنامه را در دستور کار خود قرار دهند.

برای توانمند سازی دانشجویان برنامه داریم

وی اضافه کرد: سال جاری برنامه ای برای توانمندتر کردن دانشجویان در عرصه عمل و کار آفرینی داریم و همچنین در حوزه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی جهت حرکت را در راستای برطرف مسائل و مسائل مختلف جامعه در بخش های تولیدی، اجرایی و صنعتی راهنمایی می کنیم.

نیروی متخصص و کارآفرین احتیاج جامعه است

غلامی توضیح داد: امروز وجود نیروی متخصص و کارآفرین جزء احتیاجهای واقعی و اساسی برای رونق مالی کشور است که باید با کوشش و فعالیت های پژوهشی مستمر راهکارهای مناسبی را برای برون رفت از شرایط نامطلوب گره های مختلف ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2671

به "توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید