خبرنگاران راه 20 روستای سیل زده شیروان بازگشایی شد

به گزارش دَبی بلاگ، بجنورد - خبرنگاران - فرماندار شیروان گفت: راه دسترسی بیش از 20 روستای این شهرستان در بخش قوشخانه، که دیشب بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب بسته شه بود، آدینه شب با کوشش راهداران بازگشایی شد.

خبرنگاران راه 20 روستای سیل زده شیروان بازگشایی شد

امین رضا مرآتی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به بارش شدید باران شب گذشته و جاری شدن سیلاب که موجب قطعی راه های ارتباطی و بروز خساراتی در دیگر حوزه های بخش قوشخانه شد، گفت: بلافاصله بعد از وقوع سیل، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با موضوع بخشداری، راهداری، آب فاضلاب، هلال احمر و بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: بر اثر بارندگی و سیل راه دسترسی و آب، برق و گاز بیش از 20 روستا قطع شده بود که با اقدامات و کوشش های بی وقفه دستگاه های خدمت رسان مسائل برطرف شد و اکنون تنها مشکل آب شرب و گاز 2 روستا همچنان باقی است که اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در کوشش برای برطرف مشکل هستند.

مرآتی با اشاره به خسارت وارده سیل به راه های روستایی و زمین های زراعی و باغی منطقه، اضافه کرد: گروه های کارشناسان راهداری، جهاد کشاورزی و ادارات مربوطه در حال ارزیابی میزان خسارات وارده به بخش های مختلف هستند.

بخش قوشخانه شیروان دارای 30 پارچه روستا است که 28 روستای آن دارای شورا، 27 روستا دارای دهیاری و 2 روستا نیز زیر 20 خانوار جمعیت دارند.

هم اکنون سه هزار و 22 خانوار مشتمل بر 13 هزار و 500 نفر در این بخش سکونت دارند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی 105 هزار هکتار عرصه زراعی و باغی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10721

به "خبرنگاران راه 20 روستای سیل زده شیروان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه 20 روستای سیل زده شیروان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید