صفاری نیا: آئین نامه حمایت از بروکر ها به زودی تقدیم دولت می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: با توجه به اینکه تعداد بروکر ها در کشور در حال افزایش است آئین نامه حمایتی آن ها تدوین شده و به زودی به دولت ارائه می گردد.

صفاری نیا: آئین نامه حمایت از بروکر ها به زودی تقدیم دولت می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، مهدی صفاری نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس در سیزدهمین نشست سراسری فن بازار های منطقه ای و تخصصی کشور که صبح امروز برگزار گردید، گفت: امروز ظرفیت های خوبی در دانشگاه ها، پارک ها و مراکز رشد داریم و از سوی دیگر شهرک های صنعتی نیز عرضه نماینده محصول بوده و البته نیازمند تکنولوژی هستند. در صنعت فناوری هم رسانی یک بخش مهم است و مجموعه فن بازار و کارگزاران باید این هم رسانی را انجام دهند، زیرا باعث می گردد عرضه و تقاضا به هم نزدیک شوند.

صفاری نیا توضیح داد: امروز ده ها بروکر در کشور فعالیت می نمایند و آئین نامه حمایتی آن ها تدوین شده که به زودی به دولت ارائه خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس تاکید نمود: فن بازار خدمات تامین اقتصادی و یا ثبت اختراع و خدماتی از این قبیل را انجام می دهد و قطعا همه ما می دانیم که ثبت اختراع و فروش مالکیت فکری اقدامی مهم است و ما کوشش می کنیم تا این فناوری را از دل دانشگاه بیرون کشیده و یا از خارج کشور برای صنایع تامین کنیم.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4183

به "صفاری نیا: آئین نامه حمایت از بروکر ها به زودی تقدیم دولت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفاری نیا: آئین نامه حمایت از بروکر ها به زودی تقدیم دولت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید