طرح جهش تجارت فناوری اجرایی شد

به گزارش دَبی بلاگ، برنامه جهش تجارت فناوری که به همت شبکه فن بازار ملی ایران تهیه واز سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تایید شده است برای کارگزاران و بروکرهای فناوری تشریح شد.

طرح جهش تجارت فناوری اجرایی شد

محمدصالح خالقی کارشناس شبکه فن بازار ملی ایران در این نشست که با حضور 50 کارگزار فناوری در پارک فناوری پردیس و همزمان به صورت آنلاین برای سایر استان ها برگزار شد به تشریح برنامه جهش تجارت فناوری پرداخت.

وی گفت: این برنامه جهش بر اساس سیاست های رهبر معظم انقلاب برای امسال در نظر گرفته شده که با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت تسهیل مبادلات فناورانه، فروش و تولید بیشتر و رونق کسب و کارهای فناورانه کشور اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در این برنامه شبکه فن بازار ملی ایران برای توسعه تجارت فناوری، سه آیتم سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها و اختراع ها، رفع نیاز فناورانه صنایع توسط استارتاپ ها و بازاریابی دانش بنیان ها و فناوران را در نظر گرفته است، در برنامه ای که ارایه شده برای بروکرها سه راه دریافت درآمد اعم از حق کمیسیون 2 تا 7درصد بروکرها از معقوله سرمایه گذاری، پرداخت پیش پرداخت و حق الزحمه به بروکرها از سوی شبکه فن بازار ملی ایران در نظر گرفته شده است.

کارشناس شبکه فن بازار ملی ایران افزود: مبلغ پیش پرداخت برای سرمایه گذاری سه میلیون تومان در نظرگرفته شده و حق الزحمه نیز نسبت به هم رسانی در سرمایه گذاری نسبت به یک میلیارد تومان به پنج میلیون تومان دیده شده است که پیش قرارداد و حق الزحمه همگی از سوی شبکه فن بازار ملی ایران پرداخت خواهد شد

خالقی یادآور شد: قراردادهای سرمایه گذاری مورد تایید شبکه فن بازار ملی ایران است که حداقل 200 میلیون تومان باشد وبرای هر بروکر سه فرصت سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است که در صورت به نتیجه رسیدن این فرصت ها، بروکرها می توانند مستندات چهارم خود را ارایه دهند.

وی گفت: دربخش رفع نیاز فناورانه توسط بروکرها نیز برای بروکرها کمیسیون 2 تا 7 درصد و یک میلیون تومان پیش پرداخت در نظر گرفته شده و حق الزحمه نیز یک میلیارد به 5 میلیون توما ن دیده شده است.

کارشناس شبکه فن بازار ملی ایران یادآور شد: برای بازاریابی محصولات پیش پرداخت، در نظر گرفته نشده است، درآمد بروکرها در این بخش از طریق کمیسیون 2 تا 7 درصدی تبادلات فن آوری است و حق الزحمه نیز 6 دهم درصد از بازاریابی است.

خالقی همچنین در خصوص رویدادهای فستیوال عرضه و تقاضای نوآوری گفت: برای فعالیت بروکرها در این رویدادها نیز حق الزحمه مشخص کرده ایم، برای بروکرهای تهران مبلغ 10 میلیون تومان پیش پرداخت بلاعوض و 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود، و برای شهرهستان ها با توجه به اینکه هزینه ها کمتر است، 10 میلیون تومان پیش پرداخت بلاعوض و 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این وام ها برای بروکرهای فعال است افزود: همچنین در خاتمه سال بروکرهای برتر نسبت به عملکرد خود مشخص می شوند و از آنها با اهدا جوایز 300، 200 و100 میلیون تقدیر خواهد شد.،ایرنا

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8265

به "طرح جهش تجارت فناوری اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جهش تجارت فناوری اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید