پاکستان: برای ادامه مبارزه با فساد اقتصادی به زودی فرزندان نواز شریف را هم از انگلیس باز می گردانیم

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر فناوری اطلاعات پاکستان بیان کرد: برخورد ما با مفسدین اقتصادی قاطع خواهد بود و به زودی فرزندان نواز شریف مجبور به بازگشت می شوند.

پاکستان: برای ادامه مبارزه با فساد اقتصادی به زودی فرزندان نواز شریف را هم از انگلیس باز می گردانیم

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، فواد چوهدری وزیر فناوری اطلاعات پاکستان بیان کرد: پیگیری های جدی دولت پاکستان علیه مفسدان مالی و مالی به شدت ادامه خواهد یافت.

وی توضیح داد: علی رغم دستگیر شدن سران حزب مردم و حزب نواز هنوز بعضی از افرادی که به اختلاس های کلان دست زده اند در خارج از کشور زندگی می نمایند.

فوادچوهدری اضافه نمود: به زودی حسن نواز و حسین نواز فرزندان نخست وزیر سابق پاکستان که تابعیت انگلیسی نیز دریافت نموده اند را به کشور بازخواهیم گرداند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: در این رابطه با سران دولت انگلیس در حال مذاکره هستیم و به محض توافق آنها را برای حسابرسی به پاکستان برمی گردانیم.

وی سپس به اسحاق دار وزیر سابق دارایی پاکستان اشاره نموده و گفت: موج اختلاس ها به دست او آغاز شده و متاسفانه در دوران حکومت های گذشته فراگیر شده است.

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان تاکید نمود: مذاکرات ما با دولت انگلیس برای برگرداندن فرزندان نواز شریف ادامه دارد و امیدواریم که به زودی این اتفاق رخ دهد.

وی گفت: طی 10 سال اخیر سران حزب مردم و حزب نواز بی توجه به وضعیت مردم پاکستان دست به فساد مالی زده اند و زندانی شدن های کنونی آنها نیز نتیجه این بی توجهی هاست.

در حال حاضر نواز شریف، آصف علی زرداری، فریال تالپور، شهباز شریف و حمزه شهباز یا زندانی هستند یا در شرف رفتن به زندان هستند.

عمران خان معتقد است یکی از جدی ترین مسائل فعلی پاکستان فساد مالی سیاستمداران سابق است که باعث به چالش کشیده شدن زندگی عادی مردم شده است.

.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1379

به "پاکستان: برای ادامه مبارزه با فساد اقتصادی به زودی فرزندان نواز شریف را هم از انگلیس باز می گردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان: برای ادامه مبارزه با فساد اقتصادی به زودی فرزندان نواز شریف را هم از انگلیس باز می گردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید