11 فوتی و 4 مفقودی در سیل فیروزکوه

به گزارش دَبی بلاگ، فرماندار فیروزکوه از 11 نفر فوتی و 4 مفقودی در اثر سیلاب فیروزکوه تا به حال اطلاع داد و گفت: عوامل خدماتی در تلاشند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستا های آسیب دیده برقرار گردد.

11 فوتی و 4 مفقودی در سیل فیروزکوه

محمد حیدری منش در مصاحبه با تسنیم در فیروزکوه، با اشاره به وقوع سیلاب و اقدامات اجرا شده در جهت کاهش آسیب ها گفت: روستا های مرزداران، آتشان، دهگردان و حصارگل دچار سیلاب و آسیب شده که با یاری عوامل امدادی و خدماتی حاضر در فیروزکوه راه دسترسی به این روستا ها بازگشایی شده و کوشش برای بازگشایی ادامه راه های دسترسی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: تا به حال به واسطه صدمات ناشی از سیلاب در فیروزکوه 11 نفر فوتی و 4 مفقودی به ثبت رسیده که کوشش برای شناسایی سایر مفقودی ها ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: به دستور استاندار تهران نیرو های امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری های استان تهران جهت خدمات رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با کوشش های شبانه روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است و پخت غذای گرم نیز در منطقه ها آسیب دیده انجام می گردد.

حیدری منش توضیح داد: عوامل خدماتی در کوشش هستند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستا های آسیب دیده برقرار گردد.

فرماندار فیروزکوه در سرانجام خاطر نشان کرد: کوشش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت استانی و یاری مجموعه های مختلف و نیز مسئولان کشوری نگرانی مردم رفع گردد و زندگی مردم روال عادی بگیرد لذا از مردم درخواست داریم در راستای تسهیل خدمات رسانی از ورود به این منطقه ها خودداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26200

به "11 فوتی و 4 مفقودی در سیل فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 فوتی و 4 مفقودی در سیل فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید