264 میلیارد تومان اعتبار برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، عنوان نمود: دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر 264 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

264 میلیارد تومان اعتبار برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه آنالیز اعتبارات بانک های عامل بخش کشاورزی در راستای یاری دولت برای پرداخت سود و جریمه خسارت دیدگان بخش کشاورزی که از قبل تسهیلات دریافت کردند، گفت: براساس بند خ ماده 33 برنامه ششم توسعه دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر 264 میلیارد تومان بودجه مصوب کرد. 14 بانک عامل برای کشاورزانی که تسهیلات دریافت کردند اما در حوادث اخیر خسارت دیدند و نتوانستند اقساط وام خود را پرداخت نمایند سود و جریمه آن تحت عنوان استمهال توسط بانک های عامل به کشاورزان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: تا به امروز 31 درصد از این اعتبار مصوب جذب شده است که براساس برنامه ریزی انجام شده لیست افرادی که مقرر گشت وام دریافت نمایند به اداره کل بحران و فرمانداران جهت برخورداری کشاورزان از این مهم اعلام گشت.

معاون استاندار مازندران توضیح داد: در کوشش هستیم با توجه به این که کشاورزی قطب اول توسعه در استان می باشد میزان جذب بودجه اختصاص یافته بخش کشاورزی را افزایش دهیم بطوریکه 31 درصد کنونی می بایست در زودترین بازه زمانی ممکن افزایش یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4569

به "264 میلیارد تومان اعتبار برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "264 میلیارد تومان اعتبار برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید