صدور 180 مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان ایلام

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ایوب درویشی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره آستان قدس رضوی گفت: هم اکنون بیش از 180 مجوز بی نام در بخش صنعت، خدمات، گردشگری و کشاورزی صادر شده که می تواند نقش مهمی در کاهش فرآینده سرمایه گذاری داشته باشد.

صدور 180 مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان ایلام

وی گفت: این تعداد مجوز به منظور حمایت از سرمایه گذاران و در راستای کاهش بروکراسی اداری و تسریع در روند سرمایه گذاری صادر شده است.

درویشی با اشاره به اینکه 600 هزار هکتار جنگل بلوط، 115 هزار هکتار مرتع، بیش از دو نیم میلیون راس دام سبک و...از ظرفیت های مهم ایلام برای سرمایه گذاری است، گفت: از دیگر ظرفیت های استان می توان به نقت و گاز، مرز مهران، اراضی آبی مستعد کشت وباغات، گردشگری، صنایع تکمیلی و...است.

وی گفت: استان ایلام دارای مزیت و ظرفیت سرمایه گذاری در همه بخش های مختلف است و ما از هر گروه و هر نهادی که در استان اشتغال زایی و سرمایه گذاری، کند حمایت می کنیم.

معاون استاندار ایلام اضافه نمود: سال جاری در مرحله اول تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی بیش از یک هزار و 230 میلیارد ریال پرداخت شد که مرحله دوم نیز مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات با اولویت ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 45

به "صدور 180 مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 180 مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید