فراهم شدن امکان ثبت نام در جهش فراوری مسکن برای همه شهرهای زنجان

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امکان ثبت نام نهضت ملی فراوری مسکن برای همه شهرهای استان زنجان فراهم شده است.

فراهم شدن امکان ثبت نام در جهش فراوری مسکن برای همه شهرهای زنجان

سعید شاهین فر، ظهر امروز (10 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان مسکن در طرح جهش فراوری مسکن از 28 مهرماه امسال شروع شده است، اظهار کرد: برای شهرهای ابهر، خرم دره و قیدار به علت نبود زمین دولتی نداریم، دسترسی به سامانه امکان پذیر نبود اما براساس پیگیری های به عمل آمده امکان ثبت نام در همه شهرهای استان زنجان فراهم شد.

وی با بیان اینکه در اجرای قانون جهش فراوری مسکن، وزارت راه و شهرسازی سامانه سمن مسکن به آدرس saman.mrud.ir را ایجاد نموده است، بیان کرد: متقاضیان می توانند در این سامانه با درج کد ملی اطلاعات خود را ثبت نمایند و متقاضیان مسکن در همه شهرهای استان زنجان قادر به ثبت نام هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان توضیح داد: فعلاً محدودیتی از لحاظ ظرفیت برای ثبت نام از طرف اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی برای ثبت نام در سایت یاد شده اعلام نشده است.

این مسئول با بیان اینکه شرایط ثبت نام در سامانه سمن مسکن همچون طرح اقدام ملی است، یادآور شد: متقاضیان باید چهار شرط مندرج در قانون را داشته باشند، داشتن فرم ج سبز، نداشتن مالکیت خصوصی ملک، تاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن از شروط اصلی برای ثبت نام متقاضیان است و در اجرای این طرح، همچون طرح اقدام ملی مسکن از قانون تبعیت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21781

به "فراهم شدن امکان ثبت نام در جهش فراوری مسکن برای همه شهرهای زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن امکان ثبت نام در جهش فراوری مسکن برای همه شهرهای زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید